تحویل مسکن ویژه تهران؛ یکشنبه آینده

قائم‌مقام مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با بیان این‌که مرحله نخست مسکن ویژه تهران یکشنبه هفته آینده تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: آورده متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر ۱۲۵ میلیون تومان است و در زمان تحویل متقاضیان باید قسط آخر خود را که 45 میلیون تومان است، پرداخت کنند.
کد خبر: ۷۵۲۷۴۸

یاسر لک در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که آیا تحویل واحدهای مسکن ویژه به متقاضیان که قرار است هفته آینده صورت گیرد طبق قراردادها و مبالغ واریزی اولیه است، گفت: به هر حال بعد از مدت‌ها کش و قوس درباره تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر، این موضوع قرار است یکشنبه هفته آینده با حضور مقامات مسئول صورت گیرد.

وی افزود:‌ در مرحله نخست 530 واحد مسکونی شامل 180 واحد مسکونی مربوط به طرح احرار زنجان، 180 واحد مسکونی مربوط به پایاسازه پاسارگاد و 170 واحد مسکونی مربوط به طرح شگفت‌ساز پایتخت تحویل متقاضیان می‌شود.

لک در خصوص پرداخت اقساط و قیمت تمام شده این واحدهای مسکونی گفت: متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر در چهار قسط 20 میلیون تومانی آورده خود را واریز کردند و در زمان تحویل نیز باید 45 میلیون تومان اقساط پایانی را واریز کنند تا واحد مسکونی تحویل متقاضی شود. وی با اشاره به این‌که آورده متقاضیان 125 میلیون تومان شده و بقیه مبلغ تا 231 میلیون تومان و 271 میلیون تومان به صورت اقساط دریافت می‌شود، تاکید کرد: تفاوت مبلغ 231 میلیون تومان تا 271 میلیون تومان در بهای کارشناسی شده عرصه هر بلوک است و برخی متقاضیان اقساط 750 هزار تومانی و برخی متقاضیان اقساط حداکثر یک میلیون و صد هزار تومانی پرداخت خواهند کرد.

لک خاطرنشان کرد: زمانی که متقاضیان واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند، از ماه بعد از آن پرداخت اقساط از سوی آنها آغاز خواهد شد. وی گفت: طبق قراردادی که با سازندگان بسته شده است، قیمت تمام شده این واحدها از سوی سازنده‌ها برای واحدهای اسکلت بتونی هر متر 680 هزار تومان و برای اسکلت فلزی‌ها 780 هزار تومان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها