به همت اداره کل تولیدات فاخر تلویزیون صورت می گیرد؛

سریال‌سازی از زندگی امام خمینی(ره) و حضرت ابراهیم(ع)

خیراندیش و نیک‌پور به «معمای شاه» پیوستند

محمدرضا ورزی، کارگردان سریال «معمای شاه» که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود، از اضافه شدن چند بازیگر به بخش داستانی این سریال خبر داد که از میان آنها می‌توان به رضا شفیعی‌جم، گوهر خیراندیش و سعید نیک‌پور اشاره کرد.
کد خبر: ۶۸۴۴۷۱

ورزی در گفت‌وگو با جام‌جم درباره این سریال گفت: معمای شاه در دو بخش ساخته شده که به هم مربوط است. یکی از این دو بخش قسمتی است که به زندگی محمدرضا پهلوی و اتفاقات حول و حوش او می‌پردازد و در بخش دیگر داستانی درام و شهری داریم که همسو با قصه شاه پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بازیگران بخش داستانی این سریال شخصیتی تاریخی ندارند ولی داستانی در کنار داستان اصلی شکل می‌گیرد که قصه‌محور است که در این بخش بازیگرانی چون رضا شفیعی‌جم، سعید نیک‌پور و گوهر خیراندیش بازی می‌کنند.

وی گفت: این بازیگران نقش شخصیت‌های مردمی آن دوران را ایفا می‌کنند. کارگردان سریال «معمای شاه» درباره دکورهای این مجموعه تلویزیونی توضیح داد: دکور مجموعه تقریبا آماده شده است. ما تصویربرداری سکانس‌های شهرک سینمایی را آغاز کرده‌ایم. مجموعه معمای شاه یک سال و چند ماه پیش شروع و تاکنون حدود 200 لوکیشن تصویربرداری شده است.

وی درباره زمان اتمام فیلمبرداری بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی، تصویربرداری تا آخر سال طول می‌کشد و تلاش می‌کنیم مطابق برنامه کار را پیش ببریم.

سریال معمای شاه داستان زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت وی از سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به‌تصویر می‌کشد. در این مجموعه ۱۶۰۰ بازیگر و بیش از ۱۵۰ نفر از عوامل سینمای ایران حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها