مرد انتقامجو، خودروی همسایه‌ها را آتش زد

مردی که بر سر جای پارک خودرو با سه نفر از همسایه‌ها اختلاف داشت و به قصد انتقام خودروی آنها را آتش زده بود، از سوی پلیس آگاهی استان گلستان دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۶۴۰۵

به گزارش جام‌جم، سرهنگ محمدرضا اکبری، فرمانده انتظامی استان گلستان در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و سامانه 125 آتش‌نشانی تماس گرفت و از آتش گرفتن سه خودرو در مجتمع مسکونی‌شان در یکی از محله‌های شهر گلستان خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی همراه آتش‌نشان‌ها به محل اعزام شدند و آتش نیز مهار شد، اما به یک دستگاه خودروی پژو و دو خودروی پراید خسارت زیادی وارد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان یادآور شد: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات برای دستگیری مرد آتش‌افروز، کارشناسان آتش‌نشانی نظر دادند هر سه خودرو عمدی آتش گرفته است.

با مشخص شدن این موضوع، تحقیق از شاکیان پرونده ادامه یافت تا این که آنها گفتند یکی از همسایه‌ها همیشه بر سر جای پارک خودرو با آنها اختلاف داشته و چندبار آنها را تهدید کرده بود که به خودروهایشان آسیب می‌زند.اکبری خاطرنشان کرد: با اطلاعات به‌دست آمده، مرد همسایه به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی، به آتش زدن خودروی سه مرد همسایه اعتراف کرد.

اعتراف متهم

متهم گفت: همیشه بر سر جای پارک خودرو با همسایه‌ها دعوا داشتم و درصدد انتقام از آنها بودم تا این که روز حادثه با اطمینان از این که همان سه همسایه خودرویشان را در پارکینگ مجتمع پارک کرده‌اند و در خانه‌هایشان حضور دارند، ساعت5‌و‌30‌دقیقه با بنزین خودروها را آتش زدم. بنابر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، وی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها