اقتصاد - بانک بیمه و بورس - جدیدترین اخبار ایران و جهان | پایگاه خبری جام جم

بانک بیمه و بورس
بنگاهداری به جای مردمداری

«جام‌جم» دلایل عدم پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها را بررسی می‌کند

بنگاهداری به جای مردمداری

۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

بنگاهداری بانک‌ها یکی از معضلات اقتصاد ایران است. از آنجایی که اقتصاد ایران بانک‌محور است بنگاهداری این بخش تامین مالی، باعث خواهد شد پول کمتری به نیازهای اساسی کشور وارد شود. هرچند براساس آمارهای موجود در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مردم پرداخت شده اما برخی از بانک‌ها برای سال‌جاری رویه دیگری را به‌کار گرفته‌اند که مردم از تسهیلات خصوصا وام خرد بی‌بهره‌اند.

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟

۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند

استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند

۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه طی دو دهه اخیر واگذاری استقلال و پرسپولیس در دستور کار دولت ها بوده است، گفت: استقلال و پرسپولیس به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی واگذار شدند.

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شعب بانکها، سقف برداشت از حساب‌های بانکی بصورت غیر حضوری روزانه ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه ۱ میلیارد تومان شد.

سهم استقلال - پرسپولیس چند؟

گزارشی از جزئیات واگذاری ۲ تیم پرطرفدار پایتخت

سهم استقلال - پرسپولیس چند؟

۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

سهام پرسپولیس و استقلال بالاخره پس از کش‌و‌قوس فراوان فروش رفت. در طول سال‌های گذشته هر بار که صحبت از واگذاری این دو باشگاه به میان می‌آمد بحث اهلیت خریداران مطرح می‌شد. براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

نیازمندی ها