مردی در شهرستان خدابنده استان زنجان مورد حمله گرگ قرار گرفته بود که با کمک فردی دیگر نجات یافته و گرگ را از پا درآوردند.
کد خبر: ۵۴۰۲۸۸
جدال مرد زنجانی با گرگ گرسنه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهرام خلیلی، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده درباره این خبر گفت: عصر روز دوشنبه ماموران پاسگاه گرماب این شهرستان از طریق فوریت‌های پلیسی در جریان حمله یک قلاده گرگ به مرد سی ساله‌ای قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با بررسی موضوع متوجه شدند این فرد در ورودی شهر گرماب از خودرو پیاده شده و در فاصله کمی از جاده، یک قلاده گرگ به وی حمله کرده است.

خلیلی ادامه داد: یکی از اهالی شهر گرماب که گلاویز شدن این مرد را با گرگ می‌بیند، به کمک وی شتافته و با کمک هم گرگ را از پا درمی‌آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: در این حادثه مرد سی ساله از ناحیه صورت و دست‌ها مصدوم شده بود که به بیمارستان منتقل شد.

وی با اعلام این‌که وضع عمومی مصدوم خوب است، تاکید کرد: لاشه گرگ تلف شده برای بررسی تحویل عوامل محیط زیست شهرستان خدابنده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رویh
-
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
۰
۰
جالب اینه كه آمار حمله چند سال اخیر گرگهای این منطقه كه عجیب و قابل توجه است مورد بررسی قرار نمی گیرد. بهتره شما كه خبر رسانی می كنید این موضوع را پیگیری كنید. گفته می شود گرگهایی كه به مردم این منطقه حمله می كنند بیشتر گرگهایی هستند كه توسط خود سازمان محیط ریست پرورش و رها شده اند به همین دلیل از آدمها نمی ترسند و به داخل روستاها حتی در هوای روشن وارد می شوند و به ویژه به كودكان حمله می كنند. گفته شده در مواردی به جای حمله به گله خود چوپانها را مورد حمله قرار می دهند.

نیازمندی ها