مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از تجلیل از آثار منتخبین جشنواره های خوشنویسی کوثر، بهترین ها از دور ریختنی ها و عکس زنان و زندگی شهری در اسفند ماه خبر داد و گفت: از نفرات برتر این سه جشنواره پنجم اسفند ماه در همایش جشنواره جشنواره ها که در برج میلاد برگزار خواهد شد، تقدیر به عمل می آید.
کد خبر: ۵۳۹۷۶۲
برگزاری جشنواره جشنواره ها در برج میلاد

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، نرگس معدنی پور در خصوص برگزاری نمایشگاهی از آثار جشنواره های خوشنویسی کوثر، بهترین ها از دور ریختنی ها و عکس زنان و زندگی شهری که در بهمن ماه سال جاری در موزه امام علی (ع) برگزار می شود، گفت: نمایشگاه متمرکز این سه جشنواره در موزه امام علی (ع) برگزار می شود و از کسانی که آثارشان به عنوان آثار برتر توسط هیات داوران شناخته شدهT تقدیر به عمل می آید.

وی با بیان این که در روزهای پایانی نمایشگاه، آثار برتر هنرمندانی که از شهرستان ها در این جشنواره ها شرکت کردند تقدیر خواهد شد، افزود: اما منتخبین شهر تهران در پنجم اسفند ماه در مراسم جشنواره جشنواره ها مورد تجلیل قرار می گیرند.

معدنی پور تصریح کرد: این سه جشنواره در تهران از محله آغاز شد و سپس در سطح ناحیه، منطقه و فرا منطقه ای برگزار شد که از نفرات برتر این جشنواره ها در مراسم جشنواره جشنواره ها که پنجم اسفند ماه در برج میلاد برگزار خواهد، تقدیر لازم به عمل می آید.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اظهارداشت: تقدیر از منتخبین جشنواره های خوشنویسی کوثر، بهترین ها از دور ریختنی ها و عکس زنان و زندگی شهری در جشنواره جشنواره ها در کنار سایر بخش های جشنواره که بخش ابتکارات جامعه محور و پروژه های کوچک محلی و طرح های اجتماع محور بوده به انجام می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها