واژگونی تانکر 20 هزار لیتری بنزین در اتوبان بابایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک تانکر 20 هزار لیتری بنزین در اتوبان بابایی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۸۵۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک تانکر 20 هزار لیتری بنزین در اتوبان بابایی شهر تهران خبر داد.

سید جلال ملکی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه واژگونی تانکر 20 هزار لیتری حمل بنزین در ساعت 4:12 صبح روز سه‌شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن آتش‌نشانان 3 ایستگاه 26، 56 و 32 به همراه گروه نجات 10، خاور کف، سه دستگاه خودروی فوماتیک، یک دستگاه لودر و یک جرثقیل 55 تنی و پمپ‌ها و مخازن ضدجرقه به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی، محدوده دانشگاه امام‌حسین (ع) اعزام شدند.

ملکی اضافه‌کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه تانکر 20 هزار لیتری بنزین به دلیل بی‌احتیاطی از مسیر اولیه خارج و پس از برخورد با گاردریل‌های میانه بزرگراه وارد طرف دیگری از جاده شد و پس از برخورد با تیربرق واژگون شد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت اقدام به قطع برق خودرو و خارج کردن راننده که در کابین گرفتار شده بود، کردند، اظهارکرد: عوامل آتش‌نشانی پس از خارج‌کردن راننده وی را که از ناحیه پا به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه‌داد: پس از خارج‌کردن راننده، آتش‌نشانان ایمن‌سازی محل را آغاز کرده و به وسیله پمپ‌ها و مخازن ضدجرقه اقدام به جمع‌آوری بنزین که هر لحظه با توجه به مجاورت آن با کابل‌های برق احتمال شعله‌ور شدنش وجود داشت را از سطح اتوبان جمع‌آوری کردند.

به گفته ملکی پس از جمع‌آوری بنزین‌ها از سطح جاده عوامل آتش‌نشانی به وسیله جرثقیل اقدام به برگرداندن تانکر واژگون به حالت اولیه کرده و در ساعت 7:58 دقیقه به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه تردد در این بزرگراه در حال حاضر به حالت عادی بازگشته است خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه علاوه بر راننده یکی از آتش‌نشانان نیز دچار آسیب‌دیدگی شد که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کردند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها