تیم ملی فوتسال ایران در گروه B مسابقه‌های فوتسال جام جهانی 2012 تایلند با تیم‌های اسپانیا، پاناما و مراکش هم‌گروه شد؛ گروهی که به گفته سرمربی تیم ملی چندان هم آسان نیست.
کد خبر: ۴۹۷۸۲۱

علی صانعی پس از پایان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال درباره حریفان تیم ملی گفت: تکلیف ما با اسپانیا مشخص است. ما بارها با این تیم که اتفاقا نایب قهرمان دوره گذشته است، بازی کرده‌ایم و شناخت کافی از این تیم داریم. اما به همان اندازه که اسپانیا برای ما شناخته شده است، تیمهای مراکش و پاناما را نمی‌شناسیم و باید تلاش کنیم طی ماه‌های پیش رو فیلم بازی‌های آنها را به دست آوریم.

صانعی با انتقاد از عدم توازن در قرعه‌کشی مسابقه‌های جام جهانی 2012، افزود: با این شرایط احتمال دارد تعدادی از تیم‌های مطرح در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شوند. این گروه‌بندی به تیم‌های مطرح لطمه می‌زند و ممکن است با حذف آنها تیم‌های ضعیف به مراحل بالاتر صعود کنند.

ظاهرا برزیل و تایلند هم به این قرعه کشی اعتراض کرده‌اند. عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون که خود در مراسم قرعه‌کشی حاضر بود، در این باره گفت: برزیلی‌ها می‌گویند چرا با تیم ملی کلمبیا که جزو نمایندگان آمریکای جنوبی است در یک گروه قرار گرفته‌اند. تیم میزبان نیز به این‌که با تیم‌های مطرحی چون اکراین و پاراگوئه هم‌گروه است، اعتراض دارد. آنها تلاش دارند با رایزنی‌های خود گروه‌بندی را تغییر دهند که اگر این اتفاق بیفتد ما و چند دیگر به فیفا اعتراض خواهیم کرد.

گروه‌بندی جام جهانی فوتسال که از اول تا هجدهم نوامبر (یازدهم تا بیست وهشتم آبان) به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد، در زیر آمده است:

گروه A : تایلند، کاستاریکا، اکراین و پاراگوئه/ گروه B : اسپانیا، ایران، پاناما و مراکش /گروه C : برزیل، ژاپن، لیبی و پرتغال /گروه D : آرژانتین، مکزیک، ایتالیا و استرالیا/ گروه E : مصر، صربستان، جمهوری چک و کویت/ گروه F : روسیه، جزایر سلیمان، گواتمالا و کلمبیا.

فهرست نهایی تیم ملی امروز (شنبه) اعلام می‌شود و ملی‌پوشان از یازدهم شهریور ماه در اردو حاضر خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها