همزمان با هفته محیط زیست

تالاب گمیشان پاکسازی می شود

کارشناس مسئول محیط زیست گلستان گفت: همزمان با هفته محیط زیست، مانور مشترک با یگان شیلات و دریابانی استان برای پاکسازی خلیج گرگان و حاشیه تالاب بین المللی گمیشان اجرا می شود.
کد خبر: ۴۰۶۹۷۸

احمد دباغیان در گفتگو با مهر افزود: راهپیمایی همگانی، برپایی نمایشگاه عکس طبیعت در محل پارک ملی گلستان و روستاهای حاشیه پارک ملی و مسابقه نقاشی از دیگر برنامه هاست.

وی اظهار داشت: با تشکیل ستاد هفته محیط زیست برنامه های متنوعی در سطح شهر گرگان و سایر شهرهای استان با همکاری دستگاه ها، ادارات دولتی و سازمان های مردم نهاد زیست محیطی برگزار خواهد شد.

دباغیان افزود: به همین مناسبت برنامه های متنوع و مختلفی از جمله دیدار با مسئولان استان، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری منطقه ای، اردوی آموزشی ورزشی کوهنوردان در پارک ملی گلستان و صعود به یکی از ارتفاعات، بازدید از صنایع سبز استان و پاکسازی تفرجگاه های گلستان برنامه ریزی شده است.

به گفته وی، این برنامه ها از سوی ستاد گرامیداشت هفته محیط زیست استان در سطح شهر گرگان و سایر شهرهای گلستان برگزار خواهد شد.
 
دباغیان گفت: هفته محیط زیست به طور کلی مناسبتهای زیست محیطی محرکی برای یادآوری و هشداری به منظور بیداری و تلاش همگانی در راه حفظ، بهبودی و بهسازی محیط زست است.

کارشناس مسئول محیط زیست گلستان اظهارداشت: در این راستا اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان ضمن گرامیداشت این روز با تهیه و تدوین برنامه های اجرایی و با شعار بهبود محیط زیست با جهاد اقتصادی، فعالیت های مختلفی را در هفته محیط زیست جهت ترویج و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در سطح استان اجرا می کند.

هفته محیط زیست از 16 تا 22 خردادماه سال 90 با شعار بهبود محیط زیست با جهاد اقتصادی برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها