یک زن جوان، این محل را پاتوق افراد بزهکار کرده بود

مردم قصد آتش زدن خانه فساد را داشتند

زنی که سرکرده باند فساد بود، وقتی مردم خشمگین مشعل به دست را مقابل خانه‌اش دید، خواست فرار کند که همراه 3 همدستش با هوشیاری ماموران اطلاعات ـ امنیت شهرستان شهریار دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم» چندی پیش مردی با حضور در اداره پلیس اطلاعات ـ امنیت عمومی شهرستان شهریار از زن همسایه‌اش شکایت کرد.شاکی به پلیس گفت: زنی 35 ساله به نام یلدا با اجاره خانه‌ای در شهرک اندیشه، آنجا را پاتوقی برای افراد معتاد کرده و با فریب دختران و پسران جوان، آنها را معتاد و در باند فساد گرفتار می‌کند.
کد خبر: ۳۹۴۵۹۳

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، افراد دیگری هم با حضور در مرکز پلیس، شکایت‌های مشابهی را ارائه کردند.ماموران طی هماهنگی قضایی با بازپرس اصغری زاویه، عازم محل زندگی زن فریبکار شدند که معلوم شد یلدا ـ صاحبخانه ـ با جا گذاشتن 2 زن و 2 مرد جوان در خانه‌ اجاره‌ای، فرار کرده است. با انتقال این 4 متهم به مرکز پلیس و بازجویی از آنها، مشخص شد یلدا سرکرده اصلی باند است و آنها از 3 ماه پیش با این زن آشنا شده و با او همکاری داشته‌اند.

متهمان با دستور قضایی روانه زندان شدند. جستجو برای دستگیری یلدا ـ متهم فراری ـ ادامه داشت تا این که اوایل هفته گذشته مردی در تماس بامرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شهریار خبر داد که زن همسایه خانه اجاره‌ای‌اش را تبدیل به خانه فساد کرده و همسایه‌ها نیز قصد آتش زدن خانه‌اش را دارند.

دقایقی بعد ماموران به بسرعت به محل حادثه در باغستان شهریار اعزام و متوجه شدند، بیش از 30 زن و مرد که مشعل به دست دارند، مقابل خانه زن همسایه تجمع کرده‌اند.ماموران در گفت‌وگو با اهالی محل، آنها را از آتش زدن خانه زن همسایه منصرف کرده و با هماهنگی قضایی وارد خانه شدند و در این محل 3 زن و یک مرد را دستگیر کردند.ماموران هنگام انتقال متهمان به مرکز پلیس، متوجه شدند یکی از زنان بازداشت شده، همان یلدا ـ متهم تحت تعقیب پلیس است.

ابتدا افراد بازداشت شده که 2 زن و یک مرد جوان بودند، بازجویی شدند که آنها گفتند در قبال دریافت پول و داشتن سرپناه، در دام یلدا ـ سرکرده باند ـ گرفتار شده‌اند. با اعتراف متهمان بازپرس اصغری زاویه دستور ادامه تحقیقات را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها