نسخه مرگ برای مرد رمال

3 مرد به عنوان مشتری وارد خانه مردی رمال در شیراز شدند و بعد از قتل وی، خانواده‌اش را محبوس کردند و با سرقت پول و طلاها متواری شدند. به گزارش «جام‌جم»، یکشنبه شب گذشته، پس از آن که زنگ در خانه مرد رمال به صدا درآمد، همسرش در را باز کرد و مردی را دید که ادعا می‌کرد یکی از مشتریان شوهر اوست و خواست که با مرد رمال ملاقات کند.
کد خبر: ۳۲۱۴۱۴

زن جوان هم موضوع را با شوهرش در میان گذاشت و اجازه داد، مرد مشتری همراه 2 مرد دیگر، شوهرش را ملاقات کنند. به این ترتیب 3 مرد وارد اتاق کار مرد رمال شدند و دقایقی بعد زن صاحبخانه صدای داد و فریادهایی را شنید و به سمت اتاق کار شوهرش رفت که 3 مرد مشتری با عجله از اتاق خارج شدند و به محض دیدن زن صاحبخانه، او را همراه فرزندانش در یکی از کمدهای خانه زندانی و از محل متواری شدند.

یک ساعت بعد، اعضای خانواده با تقلای بسیار، در کمد را باز کردند و بیرون آمدند و زن صاحبخانه چندین بار شوهرش را صدا زد، اما جوابی نشنید. خیلی ترسیده بود. بنابراین به آرامی وارد اتاق کار شوهرش شد و پس از مشاهده جسد او وحشتزده فریاد زد.

همسایه‌ها با شنیدن صدای داد و فریاد زن، به خانه‌اش رفتند که معلوم شد، شوهرش را با روسری به قتل رسانده‌اند. به دنبال این جنایت، تحقیقات مشخص کرد عاملان جنایت 70 ملیون تومان پول و طلا سرقت کرده‌اند. علت قتل معلوم نیست و تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها