‌برنامه‌های سفر استانی هیات دولت اعلام شد؛

رئیس‌جمهوری چهارشنبه به سمنان می‌رود

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سمنان دقایقی پیش برنامه‌های سفر استانی هیئت دولت به سمنان را تشریح و زمان سخنرانی احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری کشورمان را ساعت 9 صبح چهارشنبه اعلام کرد.
کد خبر: ۲۵۳۳۷۱

احمد عجم امروز در گفتگو با فارس در سمنان اظهار داشت: رئیس جمهوری کشورمان و هیئت دولت روز چهارشنبه وارد استان سمنان می‌شوند و مراسم استقبال از دولت در سمنان از ساعت 9 صبح از محل میدان امام رضا (ع) تا استادیوم تختی سمنان است.

وی ادامه داد: پس از ماه‌ها انتظار، استان سمنان میزبان رئیس جمهوری است و امیدواریم مردم شریف، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اصناف و قاطبه مردم از فرزند استان سمنان استقبال شایسته‌ای به عمل بیاورند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سمنان افزود: در طول مدت سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، احمدی‌نژاد و اعضای هیئت دولت دیداری با علما و روحانیان معزز استان و ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دارند.

عجم افزود: رئیس جمهوری در این دیدار از 11 خانواده ایثارگر استان سمنان تجلیل به عمل می‌آورد و کارگروه‌های مختلفی تشکیل می‌شود و همچنین تعدادی از وزرا به نمایندگی از رئیس جمهوری و هیئت دولت در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان ادامه داد: جلسه هیئت دولت نیز در استان سمنان تشکیل و پیشنهادات استان در آن جلسه مورد تصویب نهایی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: در این سفر، خط لوله 48 اینچ انتقال گاز استان سمنان افتتاح می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها