زمان دقیق پرداخت سود سهام عدالت مشخص نیست

گروه اقتصاد: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: زمان دقیق پرداخت سود مرحله به مرحله سهام عدالت بعد از انعقاد قرارداد با بانک‌ها و طی مراحل لازم اعلام می‌شود. غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفتگو با فارس اظهار کرد: انتشار برخی مطالب مبنی برپرداخت سود سهام عدالت از یکی دو روز گذشته درست نبوده؛ چرا که این اقدام به انعقاد قرارداد سازمان خصوصی سازی با بانک‌ها و طی مراحل لازم و هماهنگی نیاز دارد. وی ادامه داد: ابتدا در نظر بود قرارداد پرداخت سود سهام عدالت با بانک‌های سپه، تجارت، رفاه و کشاورزی منعقد تا مراحل دیگر طی شود، اما مقرر شده این قرارداد با حضور وزیر اقتصاد منعقد شود. کردزنگنه تصریح کرد: هماهنگی‌ها و انجام مراحل مربوط به پرداخت سود سهام عدالت حداقل 2 هفته وقت خواهد برد و برهمین اساس زمان دقیق پرداخت این سود فعلا نامعلوم است، اما بعد ازانعقاد قرارداد و هماهنگی کامل بانک‌ها مشخص و اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۱۱۷۵
به گفته وی، زمان دقیق پرداخت سود بعد ازمشخص شدن جزئیات  قطعا در آبان ماه  از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

معاون وزیراقتصاد درباره چگونگی پرداخت سود سهام عدالت تصریح کرد: سود سهام عدالت مرحله به مرحله پرداخت خواهد شد و در ابتدا مشمولین تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی این سود را دریافت خواهند کرد. کردزنگنه افزود: زمان پرداخت سود به دیگر مشمولان سهام عدالت نیزمرحله به مرحله خواهد شد.

این اظهارات در حالی بیان شد که محمدجواد شیخ، مدیرعامل شرکت کارگزاری سهام عدالت نیز اعلام کرد: قرار است با بانک‌های سپه و کشاورزی برای پرداخت سود سهام عدالت قراردادی منعقد شود تا بر اساس آن پول دومین مرحله سود سهام عدالت به حساب آنها واریز شود. وی افزود: هنوز این قرارداد منعقد نشده، لذا سهامداران عدالت نباید به بانک‌های فوق مراجعه کنند.

شیخ ادامه داد: پس از انعقاد قرارداد و اعلام عمومی، سهامداران باید با مراجعه به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌ها، فیش‌های خود را دریافت و با ارائه آن همراه با مدارک شناسایی معتبر به بانک‌های سپه و کشاورزی، سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

سود سهام عدالت برای هر نفر 80 هزار تومان و در مجموع برای مشمولان مراحل اول تا سوم حدود یکهزار و 800 میلیارد تومان برآورد شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها