آب شرب ساری سلامت کافی را ندارد

رییس شورای شهر ساری مشکل اساسی این شهر را در سلامت آب عنوان کرد و گفت: آب شرب شهرستان ساری سلامت کافی را ندارد. نادعلی رمضانپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که این موضوع در دستور کار شورای شهر ساری قرار گرفته و در حال پیگیری است، درباره قطعی آب و برق اخیر در ساری که بسیاری از شهروندان از قطع طولانی مدت آن گله مند بودند اظهار کرد: قطع برق به صورت نوبتی در مناطق مختلف شهری، یک معضل در کل کشور است.
کد خبر: ۱۸۲۳۲۸

 وی افزود: در پیگیری انجام شده، مسئولان اداره برق علت قطعی برق را تعمیرات نیروگاه دانستند و گفتند این مشکل تا اوایل تیرماه کاملاً رفع خواهد شد.

رمضانپور با اشاره به این که کم آبی موجب قطع شدن برق شده است،گفت: با توجه به این که اکثر چاه‌های آب موجود در مازندران برقی است و شیوه استحصال آب در خشکسالی از طریق این چاه‌ها، صورت می‌گیرد، شهرهای استان را نیز با افزایش مصرف برق مواجه کرده است.

وی درباره وضعیت قطعی آب و برق در تابستان، گفت: قطعی برق را در تابستان به حداقل می‌رسانیم البته این امر یک فرهنگ‌سازی کلی می‌خواهد.

رمضانپور ادامه داد: طی نامه‌ای که به روسای اداره آب و برق داشتیم از آن‌ها خواستیم با تبلیغات، زیرنویس تلویزیونی و نصب بنر در سطح شهر این فرهنگ‌سازی را انجام دهند.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها