سرپرستی شعب صندوق تعاون خراسان جنوبی با حضور مشاور عالی مدیرعامل و مدیر امور بازرسی و حسابرسی صندوق تعاون کشور در بیرجند افتتاح شد.
کد خبر: ۱۶۰۲۰۸

به گزارش ایسنا، ساکی زاده، مشاور عالی مدیر عامل و مدیر امور بازرسی و حسابرسی صندوق تعاون کشور گفت: همه ما موظفیم در انجام وظایف و تکالیف از تعاون به عنوان موهبت الهی استفاده کنیم که این مهم در تشکیلات نظام مقدس جمهوری اسلامی استان دنبال می‌شود.

ساکی زاده افزود: وزارت تعاون برای پیگیری این موضوع تلاش‌های زیادی را شروع کرده و در دولت نهم به عنوان دستور ویژه پیگیر می‌شود تا جایی که در یک حرکت جهشی بتوان سهم بسزایی در اقتصاد تعاون محقق کرد.

وی افزود: در حال حاضر حدود350 شعبه صندوق تعاون و صندوق قرض الحسنه در کشور فعال است و در 28 استان نیز اداره سرپرستی افتتاح شده است.

وی سپرده صندوق تعاون کشور را 4 هزار و870 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: علاوه بر این قریب به630 میلیارد ریال تسهیلات در کشور به تعاونی‌ها پرداخت شده که سهم خراسان جنوبی از این سپرده قریب به21 میلیارد ریال است.

ساکی‌زاده تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که تا پایان سال جاری تسهیلات پرداختی صندوق تعاون خراسان جنوبی به 334 میلیارد ریال که در برنامه بوده است، برسد.

وی در پایان یادآور شد: در راستای سیاست‌های اصل44 قانون اساسی در سه ماهه اول سال آینده صندوق تعاون به بانک توسعه تعاون ارتقاء می‌یابد و سرمایه آن علاوه بر موجودی فعلی2 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

گفتنی است در این جلسه احمد رستمی به عنوان مدیر امور شعب صندوق تعاون خراسان جنوبی منصوب شد.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها