تردید به خود راه ندهیم

اعلان شروع به کار 3هزار سانتریفیوژ و راه اندازی پایلوت صنعتی غنی سازی در سالروز ملی صنعت هسته ای کشور و همچنین افتتاح بخشهای پشتیبان و جانبی نیروگاه هسته ای بوشهر در هفته گذشته
کد خبر: ۱۳۰۵۵۸
، علاوه بر این که توان علمی و فناوری هسته ای کشور در ایجاد چرخه سوخت هسته ای و استفاده از آن در تولید برق را بار دیگر نمایان کرد، یک پیام بزرگ دیگر به دنبال داشت که آن پیام ، نشان دادن عزم و اراده جدی کشور ایران برای اجرای طرحهای هسته ای و رسیدن به اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده در این زمینه است ؛ به طوری که این پیام در رفتار و گفتار مسوولان کشور و نخبگان جامعه و حتی تک تک مردم این سرزمین کاملا هویداست.
اگر به قطعنامه 1747شورای امنیت سازمان ملل خوب توجه کنیم ، به روشنی می توان دریافت که این قطعنامه ، اراده ملت ما و مسوولان کشور را هدف گرفته و محتوای آن تنها برای سست کردن اراده ها تنظیم شده است و نویسندگان و تهیه کنندگان متن این قطعنامه و هر خواننده ای می فهمد آنچه به عنوان تحریم در آن پیش بینی شده است ، اصولا چیزی نبوده که سابق بر این آزادانه در اختیار ایران قرار می گرفته و حالا دسترسی به آن محدود شده است.
ایران همیشه و از بعد از انقلاب اسلامی به روشهای مختلف در تحریم تسلیحاتی بوده ؛ لذا بدقت می توان دریافت که این قطعنامه تنها برای سست کردن اراده ها و تردید در مسیر و استراتژی انتخابی ایران تهیه شده است.
بنابراین برخلاف آنچه که دشمنان ایران سعی دارند آن را به افکار عمومی ملت القائ کنند، مبارزه و برخورد ما با مخالفان پیشرفت ایران از نوع جنگ و برخورد نظامی نیست ، بلکه جنگ اراده هاست و هر کس که اراده اش سست شود و در مسیر حرکت خود تردید کند، قطعا بازنده این مبارزه خواهد بود. هرچند احتمال حتی ناچیز برخورد نظامی و انجام اقدامات نامعقول خشن از سوی دشمنان ایران دور از ذهن نیست ، لیکن آنچه که حتی سلاحهای مخرب و هیمنه قدرت آنها را ناکارآمد می کند، عزم و اراده ملت ایران برای رسیدن به اهداف و برنامه هایش است.
لذا بزرگترین پیام مراسم جشن هسته ای در نطنز این است که با تمام قدرت و با عزم بیش از پیش ، مسیر خود را ادامه می دهیم و تیر قطعنامه 1747به سنگ خورده است.
ملت ایران بخوبی می داند راهی که برای هسته ای شدن خود انتخاب کرده ، راه برحقی است و هدف هم کاملا دست یافتنی است. لذا وقتی که برحق هستیم و قدرت اعمال اهداف و طرحهای خود را داریم نباید ذره ای تردید کنیم.
همان طور که یک ورزشکار وزنه بردار وقتی اراده می کند بر کوهی از آهن غلبه کند و آن را بالای سر ببرد، اگر در لحظه آخر ذره ای تردید کند قطعا شکست خواهد خورد؛ ولی وقتی با اعتماد به نفس کافی و عزم غلبه بر وزنه ای سنگین ، به آن حمله می برد، پیروز می شود و مدال افتخار بر گردن می آویزد.
مردم ایران نیز که بارها عزم و اراده خود را نشان داده اند، می دانند با تمرکز کافی و اعتماد به نفس می توانند این سنگهای رها شده از سوی بدخواهان در مسیر پیشرفت را از سر راه بردارند و به مقصد برسند و مدال پیروزی و سربلندی را برای سالهای سال بر گردن بیاویزند و می دانند آنچه که سد محکم عزم و اراده را می تواند سست کند و ترک بیندازد و در نهایت بشکند، تردید است.
لذا تردید به خود راه نداده و نخواهیم داد؛ چراکه می دانیم خلق را تردیدشان بر باد داد.


مهدی کرمی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها