نامادری ، زنده به گور کردن دختر 7ساله را در دادگاه انکار کرد

زنی که به اتهام زنده به گور کردن دخترخوانده اش در زندان به سر می برد، روز گذشته وقتی برای سومین بار مقابل هیات قضایی شعبه 74دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت ، منکر جنایت شد
کد خبر: ۱۲۱۶۱۰
و گفته های شاهدان در جلسه دادگاه را نپذیرفت.
به گزارش خبرنگار جام جم ، سوم اسفند 82دختر 7ساله ای به نام الهه کریم پور از مدرسه اش در مجیدیه تهران به طرز مرموزی ناپدید و جستجوهای پلیسی برای یافتن وی آغاز شد.
ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی از مسوولان مدرسه ، پی بردند که روز گم شدن الهه ، زن جوانی که ادعا می کرده مادر این دختربچه است ، او را برای خرید خوراکی از مدرسه خارج کرده است.
با کشف این سرنخ ، ماموران به تحقیق از خانواده دختر گمشده پرداختند که معلوم شد پدر الهه از همسرش جدا شده و با زن جوان دیگری ازدواج کرده و بر اثر اختلافاتی که با این زن پیدا کرده ، چند ماه پیش از او نیز جدا شده است. کارآگاهان پلیس در مرحله دیگری از تحقیقات متوجه شدند زنی که الهه را با خود برده نامادری اوست.
بنابراین زن جوان به نام طیبه تحت تعقیب پلیسی قضایی قرار گرفت ، تا این که 19اسفند 82یکی از نگهبانان پارک جنگلی لویزان که مشغول کار روزانه بود، متوجه دستی شد که از زیر خاک بیرون آمده بود. این نگهبان با مراجعه به مرکز پلیس ماجرا را اطلاع داد. با حضور کارآگاهان جنایی و بازپرس هنرمند در محل ، جسد دختر خردسال از زیر خاک خارج و مشخص شد جسد متعلق به الهه است. به این ترتیب ، نامادری وی به اتهام قتل عمد بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره 10پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

اعتراف


نامادری سنگدل در اظهاراتش گفت: نمی دانم چطور وسوسه شدم تا نقشه قتل الهه را اجرا کنم. شوهرم بر سر اختلافاتی که با همسر اولش پیدا کرده بود، از او جدا شد و با من ازدواج کرد و من از الهه نگهداری می کردم تا این که چند ماه پیش از وقوع حادثه ، میان من و همسرم اختلافاتی به وجود آمد و از هم جدا شدیم. وقتی زندگی ام را فنا شده یافتم ، تصمیم گرفتم از شوهرم و خانواده اش انتقام بگیرم.
متهم افزود: آن روز سراغ الهه که در مدرسه بود، رفتم و او را به بهانه خرید خوراکی از محل خارج کردم . در میانه راه آبمیوه ای را که با 30قرص خواب آور مسموم کرده بودم ، به او خوراندم و سپس او را به جنگل لویزان بردم و در چاله ای که از پیش کنده بودم ، دفن کردم و وسایلش را داخل نایلون مشکی رنگ گذاشتم و درون سطل زباله انداختم.
نامادری سنگدل روز ششم آبان 83در شعبه 74دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه نشست و ادعا کرد در قتل دخترخوانده اش نقشی ندارد: من همسرم و الهه را دوست داشتم و نمی خواستم برای آنها اتفاقی بیفتد.
طیبه ، متهم به قتل پس از اخذ آخرین دفاع ، با توجه به تقاضای اولیای دم به قصاص محکوم شد و پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که حکم صادره نقض و به شعبه صادرکننده رای ارسال شد، اما متهم در دومین جلسه دادگاه هم منکر جنایت شد، تا این که روز گذشته برای بار سوم در شعبه 74دادگاه کیفری استان تهران حضور یافت.
ابتدای جلسه دادگاه دادیار رضوان فر، نماینده دادستان تهران برای متهم به قتل تقاضای مجازات قانونی کرد و اولیای دم هم تقاضای قصاص کردند.

انکار متهم برای سومین بار در دادگاه


به دنبال اظهارات شاهدان ، طیبه متهم به قتل به دفاع از خود پرداخت و گفت: من دخترخوانده ام را به قتل نرسانده ام و شاهدان حادثه دروغ می گویند و می خواهند با ادعاهای واهی خود باعث مرگ من شوند، باور کنید من بی گناهم.
بنا بر این گزارش ، زن متهم به قتل پس از اخذ آخرین دفاع روانه زندان شد و قاضی کوه کمره ای رئیس شعبه 74دادگاه کیفری استان تهران همراه چهار قاضی مستشار وارد شور شد تا حکم قضایی مربوط صادر شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها