زوج عراقی ، 50 گربه در منزل دارند

جام جم آنلاین: زن و شوهر عراقی که بچه دار نمی شوند، از گربه ها به جای فرزند در منزل نگهداری می کنند. به گزارش رویترز، این زوج با نگهداری 50 گربه و محبت و مراقبت از آن ها، مانع آوارگی شان در خیابان های بغداد شده اند.
کد خبر: ۹۵۷۶۸
حسن موسی و همسرش ذکری عبدالصاحب، ماهیانه 30 دلار برای خرید غذای گربه ها هزینه می کنند.
ذکری عبدالصاحب ، نویسنده کودک و نوجوان نیز هست. وی به رویترز گفت: این گربه ها البته هیچ وقت نمی توانند جای بچه هایی که خدا به انسان می دهد، بگیرند با این حال بخشی از نیازهای مادرانه مرا ارضا می کنند.
وی گفت: حس مادرانه ، غریزه شگفت انگیز همه مادران است که چیزی نمی تواند جایگزین آن شود و غیرممکن است که موجود دیگری را به جای کودک قرار دهیم. عبدالصاحب اضافه کرد: اما گربه ها، برای من جایگزین چیزی است که ندارم.
نگهداری از گربه ها تمام وقت این زن و شوهر عراقی را می گیرد. آن ها اولین بار زمستان 2003 در آغاز جنگ آمریکا علیه عراق ، نگهداری از گربه های خیابانی را آغاز کردند.
وی گفت: بیرون رفته بودیم، وقتی برگشتیم دیدیم گربه ای ، بچه هایش را به اتاقی در طبقه دوم منزل ما آورده است.
ذکری ادامه داد: اول از شوهرم خواستم گربه ها را از خانه بیرون کند ولی او پشیمانم کرد و قرار شد گربه ها را نگه داریم.
با وجود افزایش بسیار زیاد تعداد گربه ها طی دو سال گذشته ، ذکری نام و سن تمامی پنجاه گربه را می داند و با گربه ها صحبت می کند.
حسن موسی نیز گفت: رفت و آمد گربه ها در اتاق های منزل به هیچ وجه او را ناراحت نمی کند.
وی افزود: این ها برای همسرم زندگی و حیات دوباره ای آورده اند.
در کشوری که برخی به امید پایان جنگ داخلی و به دست آوردن زندگی آرام هستند ، حسن می گوید او و همسرش با نگهداری این حیوانات و شنیدن میومیویشان ، احساس خوشبختی بسیار زیادی می کنند.

نوزاد مرده هنگام دفن زنده شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها