گفتگوی تلفنی با انسان های آینده

«سام مصمم» نام یکی از بهترین بازیهای سبک اکشن اول شخص است. شک دارم کسی باشد که دست کم یک بار نام این بازی را نشنیده باشد. اولین شماره از بازی وقتی وارد بازارها شد، دهان خیلی از بازی کننده ها را باز
کد خبر: ۳۴۸۲۱
نگه داشته بود.
موتور گرافیکی بسیار قدرتمند آن یکی از بهترین های دنیای بازیهای رایانه ای ، مخصوصا سبک اکشن اول شخص به شمار می آمد. بگذارید اول این سبک را به شما معرفی کنم.
همان طور که از اسمش برمی آید، اکشن اول شخص ، به سری بازیهایی می گویند که پر زد و خورد هستند و شما در حقیقت از نگاه قهرمان بازی ، بازی را دنبال می کنید.
این گونه بازیها که تعداد آنها به هیچ وجه کم نیست معمولا داستان درست و حسابی ندارند و از نظر شخصیت پردازی و این حرفها هم نمره ای در حد صفر می گیرند.
بد نیست خصوصیاتی که یک بازی اکشن اول شخص خوب را از نوع بدش متمایز می کند، به شما بگوییم تا در این بازار شلوغ بتوانید بازی خوب را از بازی بد تشخیص بدهید و پولتان هدر نرود.
اول از همه یک بازی اکشن اول شخص باید موتور گرافیکی قدرتمندی داشته باشد؛ یعنی با کارتهای گرافیک معمول در بازار براحتی اجرا بشود و مدت زمان اجرا شدن هر مرحله و saveو load کردن ها خیلی طول نکشد.
اگر بخواهید برای هر بار اجرای بازی دو سه دقیقه معطل بشوید، آن بازی اصلا ارزش بازی کردن ندارد. همچنین بازیهای اکشن اول شخص خوب ، کلکسیون خوبی از اسلحه دارند.
چون بیشتر بازی حول و حوش مبارزه می گذرد، وجود سلاحهای متنوع و جالب می تواند بازی را جذاب کند. در ضمن مراحل نباید خیلی طولانی و تکراری باشند.
البته مهمترین نکته دشمن ها هستند که خیلی خنگ و یا خیلی باهوش بودنشان می تواند به یک نسبت اعصاب آدم را خراب کند. در ضمن قابلیت چند نفره شدن یک بازی اکشن اول شخص هم خیلی مهم است.
حالا بدون هیچ توضیح اضافی می توانم به شما بگویم بازی سام مصمم همه این مشخصات را دارد. برای همین از برترین عنوان های این سبک است ، اما چیزی که آن را از بقیه بازیهای خوب این سبک متمایز می کند، بعضی مراحل آن است که در دالان ها و مقبره های عجیب و غریب و قدیمی دنیا می گذرد.
سام مصمم یک آدم عصبی است که با موجودات فضایی می جنگد. دشمن او، رئیس آدم فضایی های مهاجم ، Mental نام دارد که به وسیله یک ماشین زمان در دوره های مختلف زمین می تواند حرکت کند.
سام هم به دنبال او وارد شهرهای باستانی دنیا و زمان های گذشته می شود. یکی از خصوصیات خوب بازی سام مصمم ، طنز به کار رفته در همه اجزای بازی است.
گفتگوهایی که سام بعضی وقتها می گوید و متلکهایی که نثار آدم فضایی های عجیب و غریب می کند، بسیار خنده دارند.
بعضی وقتها هم وجود بعضی راههای مخفی عجیب و غریب بازی را جالب می کند. مثلا می توانید در یکی از مراحل در مصر باستان ، یک تلفن عمومی پیدا کنید و به وسیله آن ، با خودتان در زمان آینده حرف بزنید، یا در یکی از مراحل می توانید وارد یک استودیوی فیلمبرداری بشوید و ببینید همه اتفاق هایی که دور و بر شما می افتد، در حقیقت در همان استودیوی فیلمبرداری طراحی می شوند.
بد نیست این را هم بگویم که قابلیت چندنفره شدن بازی بسیار جالب و راحت است. پیشنهاد می کنم پس از تمام کردن بازی شما با یکی دو نفر از دوستانتان بازی را چند نفره انجام دهید.
برای این کار باید به اینترنت و سرور بازی متصل بشوید و یک مرحله را اجرا کنید و به دوستانتان بگویید وارد آن مرحله بشوند.
به این ترتیب ، می توانید همه مراحل را با دوستانتان و با کمک همدیگر بازی کنید و یا اگر دلتان خواست وارد مراحل دونفره بشوید و مهارت هایتان را دونفره با هم آزمایش کنید.
شماره دوم بازی قرار است 2004 وارد بازارها شود. این بازی که در بازارهای ما به عنوان سام مصمم 2 فروخته می شود، نسخه تازه ای از همان شماره اول و شبیه آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها