دزدهای حرفه ای به دهها فقره کیف قاپی و سرقت مسلحانه اعتراف کردند

با دستگیری 18 نفر از مجرمان حرفه ای در یک قهوه خانه در غرب تهران ، متهمان ، به سرقت مسلحانه و دهها فقره کیف قاپی اعتراف کردند.
کد خبر: ۳۲۲۱۸
به گزارش خبرنگار ما، با انجام یک عملیات ویژه از سوی پلیس آگاهی در غرب تهران ، محل تجمع تعدادی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار در یک قهوه خانه به محاصره در آمد و ماموران اداره عملیات پلیس آگاهی با دستگیری تعدادی از متهمان تحقیق از آنها را آغاز کردند. گزارش حاکی است ، 2نفر از متهمان به نام مجتبی و ابراهیم با اعتراف به این که این قهوه خانه محل تجمع افراد سابقه دار است ، به چندین فقره سرقت مسلحانه اعتراف و عنوان کردند هر دو پیش از این به یک شرکت معروف فرش به همراه یک شرکت دیگر در خیابان مطهری دستبرد مسلحانه زده اند.

کشف اسناد و مدارک جعلی

با صدور قرار قانونی در ارتباط با متهمان از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران ، خانه برخی از متهمان توسط پلیس بازرسی و مقادیری اسناد جعلی از جمله کارتهای پایان خدمت کشف و ضبط شد. گزارش حاکی است ، با آغاز مرحله دوم از تحقیقات پلیس ، متهمان در اداره عملیات پلیس آگاهی تهران به دهها فقره کیف قاپی در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند که تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

شرارت در تایلند

با پیگیری این پرونده و بررسی سوابق متهمان ، مشخص شد برخی از آنها از افراد شروری هستند که با گذرنامه های جعلی به کشور تایلند مسافرت کرده اند و در این کشور نیز به دلیل اعمال مجرمانه تحت تعقیب قرار دارند. یک مقام آگاه در پلیس آگاهی به خبرنگار ما گفت : پس از دستگیری متهمان در قهوه خانه و تحقیق در این خصوص ، مشخص شد محل فوق مرکز تجمع افراد خلافکار است که پس از هماهنگی های لازم این محل پلمب شد. وی افزود: بر اساس گزارش های ارائه شده به اداره عملیات پلیس آگاهی تهران ، برخی از قهوه خانه ها به محلی برای تجمع افراد شرور و خلافکار تبدیل شده که در این خصوص اطلاعات لازم جمع آوری شده است و پلیس و مسوولان قضایی با قدرت نسبت به این موضوع برخورد خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها