رامسفلد در انتظار یک تابستان دشوار در عراق

جام جم آنلاین - دونالد رامسفلد وزیر دفاع امریکا روز یکشنبه 13 ژوییه اعلام کرد تابستان دشواری برای سربازان امریکایی درعراق در پیش است و نیروهای امریکایی با تلفات بیشتری در حملاتی که علیه آنها می شود ، مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۲۶۳۲۷
رامسفلد در گفتگو با شبکه تلویزیونی NBC امریکا در پرسش به این پاسخ که انتظار یک تابستان دشوار برای سربازان امریکایی در عراق و افزایش تعداد تلفات آنها را دارد گفت : تصور می کنم این مساله واقعیت داشته باشد.
من بیم دارم که حملات علیه سربازان امریکایی ادامه یابد. وی افزود: با توجه به این که ماه ژوییه ماه چندین سالگرد تحولات برای حزب بعث است احتمالا حملات علیه نیروهای امریکایی افزایش خواهد یافت .
از روز اول ماه مه که جرج بوش پایان جنگ عراق را اعلام کرد 77 سرباز امریکایی بر اثر سوانح مختلف در عراق کشته شده اند که دستکم 31 نفر از آنها در حملات علیه نیروهای امریکایی به قتل رسیده اند.
رامسفلد گفت : این حملات توسط عوامل بعثی صورت می گیرد و افزود: ما به پیشرفت هایی دست یافته ایم ، اما من نگران هستم با پیشرفت بیشتر ما ، شدت این حملات افزایش یابد، تا زمانی که ما موفق شویم عوامل رژیم سابق عراق را ریشه کن کنیم .
رامسفلد تاکید کرد تعداد نیروهای امریکایی مستقر در عراق که هم اکنون بالغ بر 147000 نفر است ، کاهش نخواهد یافت و حتی در صورت ضرورت تعداد این نیروها افزایش می یابد.

تشدید حملات علیه سربازان امریکایی در عراق
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها