کفتار کیف قاپ هدف اصابت گلوله قرار گرفت

با تعقیب و گریز ماموران کلانتری 120، سارقان کیف قاپ هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۰۲۱۵

به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته مردی که حدود 2میلیون تومان پول از بانک دریافت کرده بود ، دقایقی بعد وقتی سوار خودرویش شد، از سوی 3جوان موتورسوار که وی را به صورت غیرمحسوس تعقیب می کردند، در یک محله خلوت راه او را سد و وی را با چاقو تهدید و پولهای او را به سرقت برده و متواری شدند.

گزارش حاکی است ، در پی این سرقت ، ماموران کلانتری 120در سه راه ضرابخانه با مشاهده 3جوان موتورسوار، به آنها مظنون و زمانی که قصد متوقف کردن آنها را داشتند، هر سه نفر گریختند. دقایقی بعد وقتی موتور آنها خاموش شد، هر سه سارق با قمه به سوی ماموری که در تعقیب آنها بود، حمله ور شدند که در این لحظه ، مامور پلیس با شلیک گلوله دو نفر از آنها را مجروح کرد؛ اما آنها بازهم اقدام به فرار کردند. سرانجام در تعقیب و گریز ماموران ، سارقان در بزرگراه همت دستگیر شدند.

با تحقیق مقدماتی از متهمان مشخص شد، یکی از آنها علی - الف (معروف به کفتار) است که از مجرمان سابقه دار کیف قاپی است و بتازگی پس از تحمل 2سال زندان ، آزاد شده است .

با انتقال 2سارق مجروح به بیمارستان ، تحقیق از دیگر سارق دستگیر شده به نام پیمان آغاز شد. این متهم اعتراف کرد از چندی پیش به اتفاق علی و بابک ( 2سارق مجروح) اقدام به کیف قاپی در سطح تهران می کرده است .

پرونده این متهمان روز گذشته به شعبه 1606دادگاه جنایی تهران ارجاع شد.

قاضی غنیمی درخصوص علی - الف (معروف به کفتار) گفت: این متهم از مجرمان سابقه دار و حرفه ای است که چندی پیش نیز به 6سال زندان محکوم شده بود، که پس از 2سال از سپری شدن این مدت ، متهم از زندان آزاد شده و بار دیگر به سرقت مبادرت کرده است.فردا صبح در بیمارستان از متهمان مجروح تحقیق خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها