توسعه سیستم های بر خط خرده فروشان برای حفظ مشتریان

خرده فروشان اینترنتی در فصل تعطیلات رونق خوبی داشتند، اما پس از تعطیلات فروششان دوباره کمی افت کرده است
کد خبر: ۴۴۹۲
البته این دلایل پذیرفتنی است ؛ چرا که بیشتر فروشهای آنها متعلق به شب کریسمس بوده است اما براساس تحقیق موسسه ژوپیتر، آنها می توانند با ارائه سرویس های پاسخگویی سریع به مشتری از طریق ارسال ایمیل تاحدودی جایگاه مطلوب تر و بهتری پیدا کنند.اگر آنها بتوانند به موقع به درخواست های مشتریان پاسخ بدهند، آن وقت کاروبار فروشگاه های شهری کساد خواهد شد که همه اینها به سرویس دهی خوب و ارسال اجناس در کمترین زمان ممکن بستگی دارد طبق این بررسی ، مشتریان خواهان دریافت اجناس سنگین خود در کمتر از6 ساعت هستند که این امر برای فروشندگان کمی دشوار به نظر می رسد اما هنوز53 درصد از مردم خریدهای غیر برخط را ترجیح می دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها