علت مرگ دختر ۱۷ ساله ای که پس از عمل زیبایی بینی و چند روز استراحت در منزل، مجدد به بیمارستان بعثت همدان منتقل و در آنجا درگذشت، در پزشکی قانونی این استان در دست بررسی است.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۹۱
مرگ دختر جوان پس از عمل بینی

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، مدیر بیمارستان بعثت شهر همدان بیان کرد: این دختر برای انجام عمل زیبایی بینی به این بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام عمل در صحت و سلامت کامل مرخص شد.

حمید کیانی فتوت افزود: این دختر پس از چند روز استراحت در منزل، بدحال شده و دوباره به بیمارستان منتقل شد اما با وجود تلاش پزشکان و انجام عملیات احیای قلبی و ریوی، در این بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: کمیته ای تحت عنوان «مرگ و میر» برای بررسی علت اولیه مرگ این دختر جوان تشکیل شده است با این وجود تمامی مستندات و پرونده ها در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

مدیر بیمارستان بعثت شهر همدان ادامه داد: تمامی فرایند درمان در این بیمارستان ثبت شده و این مستندات در اختیار مراجع مسئول قرار گرفته است.

کیانی فتوت با بیان اینکه در زمینه شکایت خانواده متوفی از این بیمارستان اطلاعی ندارم، تاکید کرد: حتی در صورت شکایت نکردن خانواده متوفی، علت فوت افراد توسط اعضای کمیته مرگ و میر بررسی شده و در صورت وجود قصور پزشکی این موضوع از طریق مراجع قاقنونی پیگیری می شود.

وی توضیح داد: همچنین با بررسی روند درمان افرادی که در بیمارستان جان خود را از دست دادند، اشکالات و معایب احصا می شود و برای مثال اگر علت مرگ مصرف داروی خاصی باشد، این دارو مجدد نمونه برداری می شود تا دیگر این اتفاق رخ ندهد.

مدیر بیمارستان بعثت شهر همدان با عنوان اینکه این بیمارستان دارای ۲ هزار پرسنل است گفت: سالانه ۴۰ هزار عمل جراحی در این بیمارستان صورت می گیرد که بخش کمی از آن را جراحی های زیبایی بینی، فک و صورت و تغییر در ساختار بدن تشکیل می دهد.

کیانی قتوت ادامه داد: اورژانس بیمارستان بعثت هم اینک در حال توسعه است و به علت پذیرش بیماران تصادفی و بیمارانی از استان های غرب کشور، قرار است ظرفیت آن تا ۲ برابر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد بار آموزشی علوم پزشکی بر دوش بیمارستان بعثت است عنوان کرد: مرکز جامع سرطان در ضلع شرقی این بیمارستان در حال ساخت و بالگرد امداد و نجات در این مرکز مستقر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها