منابع صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی اسرائیلی در یک عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی بیت لحم و الخلیل خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۳۷
هلاکت یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، یک نظامی رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در عملیاتی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «عتصیون» در نزدیکی بیت لحم و الخلیل به هلاکت رسید.

منابع صهیونیستی گفتند این نظامی اسرائیلی هنگام رفتن برای شرکت در جلسات آموزش توراتی در نزدیکی شهرک «عتصیون» با چاقو هدف قرار گرفت و کشته شد.

پایگاه روتر در این باره احتمال داده بود که این نظامی ربوده شده باشد، برخی رسانه های دیگر از احتمال اینکه عملیات چاقو زدن در پی ربوده شدن این نظامی صورت گرفته باشد. جسد این نظامی کشته شده ساعت دو و نیم بامداد امروز در حالی که در نقطه ای بین شهرک های عفرات و گوش عتصیون بر روی زمین افتاده بود، پیدا شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که خانواده نظامی اسرائیلی اعلام کرده بود که تماس با این نظامی در ساعات پایانی شب گذشته قطع شد و نظامیان هم عملیات جست‌وجوی گسترده ای را برای پیدا کردن وی آغاز کردند تا اینکه جسد وی را در کنار خیابان در حالی که آثار ضربات چاقو بر آن نمایان بود، پیدا کردند.

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) از عملیات شهادت طلبانه در این حادثه سخن گفته و اعلام کرد عملیات اطلاعاتی گسترده ای را با همکاری ارتش برای زیر نظر گرفتن هسته ای که این عملیات را انجام داد، انجام می دهد.

تحقیقات اولیه شاباک به این اشاره می کند که هدف اصلی از عملیات گوش عتصیون، اسیر کردن نظامی اسرائیلی و نه کشتن وی بوده تا برای عملیات مبادله با اسیران فلسطینی مورد استفاده قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها