دو برادر که در جریان درگیری به خاطر قیمت یک پاکت سیگار، مردی ۶۸ ساله را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۰۸۳۲۴
قتل بخاطر قیمت سیگار!

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، شب گذشته مأموران پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان یک درگیری قرار گرفته و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم به محل اعلامی اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل مشخص شد که مردی ۳۴ ساله برای خرید یک پاکت سیگار به یک سوپرمارکت بالاتر از میدان قائم مراجعه کرد و هنگام پرداخت مبلغ آن، به افزایش قیمت سیگار اعتراض کرده و همین موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی با فروشنده شده است. جر و بحث این افراد ادامه پیدا کرده تا اینکه چند دقیقه بعد به درگیری فیزیکی منجر شده، اما با مداخله شهروندان و اهالی محل، پایان یافته است.

با پایان نزاع، خریدار سیگار به منزل رفته و موضوع را به برادر ۳۶ ساله‌اش بازگو کرده که پس از آن برادر بزرگ‌تر با همراه برادر کوچکترش برای روشن شدن موضوع و علت درگیری به مغازه فروشنده سیگار رفته و دوباره درگیری میان آنان آغاز شد که در این میان پدر ۶۸ ساله مرد فروشنده که برای پا درمیانی و وساطت وارد درگیری شده بود، از سوی یکی از برادران به عقب هل داده شد که منجر به زمین خوردن پیرمرد و برخورد سرش با جدول کنار خیابان شد.

با بیهوش شدن پیرمرد، دو برادر متواری شده و عوامل اورژانس و کلانتری در محل حاضر شدند که بررسی‌های پزشکی نشان داد پیرمرد جان خود را از دست داده است. با مرگ پیرمرد بازپرس ویژه قتل نیز در محل حاضر شده و با تشکیل پرونده رسیدگی به موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی واگذار می‌شود.

در ادامه تحقیقات، دو برادر در منزل‌شان شناسایی و دستگیر شدند که هر دو متهم پس از حضور در کلانتری مورد بازجویی قرار گرفته و اعتراف کردند که عمدی در به قتل رساندن پیرمرد نداشتند و تنها قصدشان اعتراف به قیمت سیگار بود.

به دستور بازپرس کشیک قتل، پرونده برای رسیدگی به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و دو برادر با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها