شرکت خودروسازی فیات به تازگی نسخه جدیدی از فیات ۵۰۰ را با ظرافت و ویژگی‌هایی خاص طراحی کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۱۹
خودرویی با ظرافت خارق‌العاده (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی فیات در طول سال‌های طولانی فعالیت بین‌المللی خود نسخه‌های متفاوتی از فیات ۵۰۰ را به مشتریان عرضه کرده است که از معروف‌ترین مدل‌های آن می‌توان Star و Rockstar را نام برد. به تازگی مدل جدید از این خودرو با نام Fiat 500 2019 با طراحی دیدنی و ظرافت‌های خاص معرفی شده است.

خودرو فیات ۵۰۰ جدید از دسته فیات Star است و هم اکنونه با قیمت ۱۷۸۰۳ پوند در انگلیس به فروش می‌رسد، این خودرو دو رنگ متفاوت عرضه شده است و با توجه به فضای داخلی این خودرو و طراحی خاص آن به نظر می‌رسد Fiat 500 2019 خودرویی مناسب برای جوان‌ها باشد.

احتمالا این خودرو برای یک خانواده پرجمعیت مناسب نیست و نمی‌تواند همسفری مناسب برای سفر‌های طولانی باشد.

مهندسان فیات از فناوری‌های و امکانات پیشرفته برای طراحی داخلی این خودرو استفاده کرده‌اند و با تجهیزاتی از قبیل صفحه نمایش ۷ اینچی سیستم تشخیص صدا و سیستم فرمان چند منظوره، رانندگی را برای راننده به امری بسیار لذت بخش تبدیل کرده‌اند.

در این خودروی ایتالیایی از هر دو سیستم عامل Apple Car Play, Android Auto بهره‌گیری شده است.

سرنشینان خودرو در طول سفر‌های طولانی مدت خود با راحتی می‌توانند ضمن هماهنگ سازی گوشی یا تبلت خود با سیستم عامل فیات ۵۰۰ از امکانات آن لذت برده و در تمام طول سفر سرگرم باشند.

اگر از ظاهر Fiat 500 2019 عبور کنیم به مطمئنا اولین نکته حائز اهمیت مشخصات موتور این خودرو کوچک است.

سازندگان این خودرو همانند رنگ آن دو مدل موتور برای فیات ۵۰۰ طراحی و تولید کرده‌اند. یکی از این مدل‌های دارای موتوری با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت خروجی ۶۹ اسب‌بخار و دیگری دارای موتوری ۰.۹ لیتری با قدرت خروجی ۸۵ اسب‌بخار است.

هر دو نوع این خودرو مجهز به موتور بنزین سوز و دارای جعبه دنده شش سرعته دستی است.

شرکت فیات به مناسب جشن ۱۲۰ سالگی این شرکت به تمامی مشتریانی که خودرو Fiat 500 2019 خریداری کنند ۶ ماه اشتراک رایگان Apple music را اهدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها