راه دسترسی 53 روستای آسیب دیده از سیل اخیر استان لرستان همچنان بسته است.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۶۵
راه 53 روستای سیل زده لرستان بسته است

به گزارش جام جم آنلاین، معاون امور عمرانی استاندار لرستان روز شنبه در گفتگو با ایرنا اعلام کرد که سیل 12 فروردین راه های 870 روستای استان را بست که با تلاش و مدیریت جهادی همه نیروها و به کارگیری امکانات و تجهیزات لازم جاده 817 روستا بازگشایی شده است.

احمد مرادپور گفت: برق 1145 روستای استان نیز در حادثه سیل اخیر نیز قطع شده بود که به جز پنج روستا برق بقیه آنها وصل شده است.

او تاکید کرد: برق این پنج روستا تنها به علت قطع جاده دسترسی برقرار نشده است که پس از رفع موانع کار، به زودی برق آنها نیز تامین خواهد شد.

نماینده ویژه استاندار لرستان در شهرستان سیل زده پلدختر گفت: گاز 173 روستای استان نیز به علت آسیب های ناشی از سیل قطع شده بود که با کمک نیروها و بسیج امکانات لازم مشکل رفع شده و اکنون همه آنها از نعمت گاز برخوردار شده اند.

مرادپور بیان کرد: آب آشامیدنی 796 روستای لرستان نیز که در سیل 12 فروردین قطع شده بود همه وصل شده است و اکنون هیچ روستای استان مشکل آب ندارد.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: 11 شهر و بخش استان هم که سیل آب آشامیدنی آنها را قطع کرده بود اکنون مشکلی در این زمینه ندارند و آب همه آنها برقرار و وصل شده است.

سیل اخیر لرستان بیش از 10 هزار میلیارد تومان خسارت برجا گذاشت و هزاران نفر را بی خانمان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها