• 0 0
  • 0

سایه اقتصاد ۹۸ بر سر بازاریابی

یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 10:18
سردبیر هفته نامه توسعه بازاریابی گفت : چشم انداز اقتصادی سال ۹۸ نشان می دهد که مهمترین ویژگی بازاریابی امسال می تواند تغییر رفتار خرید بازار باشد.

حمید بروغنی، مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی با بیان این که نگرش بازاریابی در سال های اخیر در بازار ایران به شدت تغییر کرده است افزود : با توجه به اوضاع اقتصادی در سال ۹۸ به نظر می رسد که رفتار خرید طی امسال نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته باشد. این درحالی است که کاهش قدرت خرید نیز از موضوعات حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: همچنین پیش بینی می شود امسال گزینه‌های خرید بیشتری پیش روی بازار قرار بگیرد که دلیل آن حرکت از سمت خرید سنتی به دیجیتال است. این تغییر در فرآیند خرید می تواند شدت رقابت در بازار را نیز افزایش دهد.

به گفته موسس سایت اتاق بازاریابی ایران، بازاریابی ۹۸ باید بیش از گذشته دارای استراتژی باشد.
کسب و کار ها برای موفقیت برنامه هایی همچون حذف فرآیند های بیهوده و وقت گیر فروش و برنامه ریزی برای پر کردن خلاء های بازار را در دستور کار قرار دهند.

به اشتراک گذاری
کد خبر : 3686686849983883604
لینک کوتاه :

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی: