کد خبر: ۱۱۹۴۳۴۵
مرکز مشاوره حقوقی در سامانه انتخاب و جستجوی وکیل دادگستری عدل‌ بان

سامانه وکیل عدل‌بان با بهره‌گیری از وکلای باسابقه و مجرب دادگستری با بیش از یک دهه سابقه کاری و وکالت در دادگستری در تمامی زمینه‌های حقوقی و کیفری بستری را فراهم‌آورده که در آن موکلان به صورت آنلاین، وکیل دادگستری مورد نظر خود را جهت وکالت در پرونده یا ارزیابی پرونده قضایی خود انتخابات کنند.

تلاش ما همواره‌ بر این بوده است که بستری را در اینترنت مهیا سازیم تا کاربران و مراجعین سایت به راحتی بتوانند وکیل مورد نظر خود را براساس تجارب، نظرات و پیشنهادات سایر کاربران انتخاب کنند و بعد از انعقاد قرارداد حقالوکاله با وکیل دادگستری نیز به راحتی قادر باشند از روند رسیدگی و درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده مطروحه خودآگاهی داشته باشند.

جستجوی و انتخاب وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

در سامانه حقوقی و جستجوی و انتخاب وکیل دادگستری عدل‌بان، برای هر پرونده و موکل حسب مورد تلاش می‌شود بهترین وکیل دادگستری متخصص در همان حوزه جهت اعلام وکالت در دادگستری انتخاب و معرفی شود.

وکیل کیفری، وکیل طلاق، وکیل وصول مطالبات، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل چک، وکیل حضانت از عناوینی هستند که مراجعین معمولا برای شناختن وکیل به تخصص خاصی به کار می‌برند زیرا که براساس تجارب و یا شنیده‌های خود به دنبال وکلایی هستند که متخصص در زمینه دلخواه و مورد نظر ایشان باشند.

لذا در سامانه حقوقی و جستجوی وکیل دادگستری عدل‌بان و در بخش معرفی و جستجوی وکیل، به عنوان مثال چنانچه برای متارکه با تفاهم و طلاق توافقی بخواهید تمام مراحل توسط وکیل دادگستری متخصص طلاق انجام شود؛ وکلایی در سامانه به شما معرفی خواهند شد که تجارب در دادگستری ایشان در موضوع فوق‌الذکر بیش از سایرین بوده و در وکالت در پرونده‌های طلاق و خانواده تجارب بیشتری دارند و عرفا تحت عنوان وکیل طلاق توافقی یا وکیل خانواده شناخته می‌شوند.

مرکز مشاوره حقوقی عدل‌بان

ما در سامانه حقوقی عدل‌بان برای رفاه حال مراجعین محترم در مرکز مشاوره حقوقی عدل‌بان، سامانه ای را جهت اخذ و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی در نظر گرفته‌ایم تا مراجعین با هر شرایط و در هر زمان و از هر مکان که خواستند بتوانند از مشاوره حقوقی با وکیل تلفنی استفاده کنند. با این حال مراجعه و حضور در دفتر وکیل و ملاقات با بهترین وکیل در حوزه تخصصی مورد نیاز و بررسی ریز مدارک و آشنایی از نزدیک با ایشان و اخذ مشاوره حقوقی حضوری، نقش مهمی در شناخت و اشراف وکیل جهت ارائه بهتر خدمات مشاوره حقوقی و یا اعلام وکالت در پرونده مطروحه یا طرح دعوی ایفا خواهد کرد.

لزوم اخذ مشاوره نزد وکیل دادگستری

پیشنهاد ما به مراجعین محترم و هم میهنان عزیز همواره این بوده‌است که پیش از آنکه بخواهید برای پرونده خود، وکیلی را انتخاب و اختیار کرده باشید یا پیش از انجام هر نوع اقدام حقوقی یا مدنی و اجتماعی و قبل از هرکاری بدوا به وکیل مدافع رجوع کنید تا در خصوص مشکلات و مسائل حقوقی محتمل در آن زمینه اطلاعات لازم را کسب کرده و بتوانید از مشکلات یا ضررهای احتمالی و خسارات سنگین در آینده پیشگیری شود. زیرا که دشواری و پیچیدگی‌هایی که پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضا و دادگستری دارند به نحوی کثیر هستند که معمولا افراد خود شخصا به تنهایی و بدون مشورت با متخصص و وکیل دادگستری و یا اخذ مشاوره حقوقی نزد ایشان به درستی و به نحو صحیح قادر به مدیریت و حل آن نیستند.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص معرفی، جستجو و انتخابات وکیل دادگستری و یا اخذ مشاوره حقوقی از وکلا و کارشناسان عضو سامانه با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید. همچنین اگر سوال حقوقی دارید و می خواهید سوال خود را به صورت آنلاین مطرح کنید نیز می‌توانید سوال حقوقی خود را به شکل اینترنتی و آنلاین از متخصصین و حقوقدانان عضو مرکز مشاوره حقوقی آنلاین عدل‌بان بپرسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها