در پی انتشار ویدئویی از آزار یک سگ در پارس آباد، فرد متخلف ظرف ۲۴ ساعت دستگیر و با حکم دادستان شهرستان روانه بازداشتگاه شد.
کد خبر: ۱۱۹۲۴۱۸
متهم سگ‌ آزار در پارس‌آباد دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، امین رنجبر دادستان شهرستان پارس آباد گفت: روز پنجشنبه پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار شخصی نسبت به یک سگ، دادستانی بعنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرد.

امین رنجبر با بیان اینکه انتشار گسترده این ویدیو حیوان آزاری موجب جریحه دار شدن احساسات مردم به ویژه حامیان حیوانات شد افزود: پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات، متهم با نام (یعقوب ب) ظرف ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

دادستان شهرستان پارس آباد با اشاره به احساس مسئولیت همگانی در قبال حیوانات تصریح کرد: این فرد به اتهام جریحه‎دار نمودن احساسات جامعه از طریق حیوان آزاری با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد.

رنجبر خاطرنشان کرد: تمامی کانال‌ها و فضا‌های مجازی توسط دادستانی رصد می‌شوند تا در موارد نقض حقوق عامه توسط افراد حقیقی یا حقوقی متخلف، بلافاصله دادستانی بعنوان مدعی العموم وارد عمل شده و برخورد قانونی و مجازات با متخلفین در سریعترین زمان را انجام می‎دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها