دو فروشگاه اینترنتی با همکاری دولت، توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری را از امروز آغاز کردند
کد خبر: ۱۱۹۲۲۸۰
آغاز توزیع اینترنتی سبد گوشت و مرغ تنظیم بازاری

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما ، فعالیت فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت تنظیم بازاری ((یخچال)) با آدرس yakhchaal.com و yakhchal.ir و سایت ((مستر قصاب)) به آدرس mrghasab.com آغاز شده است. قیمت هر سبد ۱۴۰ هزار تومان تا ۱۶۰ هزار تومان است و به هر خانوار یک بار در ماه این بسته تعلق می‌گیرد.

بنا بر این گزارش مراجعه کنندگان برای خریداری محصولات تنظیم بازاری از این سایت‌ها باید ابتدا به سایت یاد شده مراجعه و ثبت نام کنند و بعد از احراز هویت آن‌ها می‌توانند سبد محصولات پروتئینی شامل سه عدد مرغ و دو قطعه گوشت را دریافت کنند.

وزن مجموع مرغ و گوشتی که در این بسته‌ها قرار دارد به ترتیب ۵ و ۳ کیلو گرم است که دربسته‌های تحت عنوان سبد خانواده جمع آوری کرده و در ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده به مشتریان تحصول می‌شود.

همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت سردست منجمد گوساله ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است، ران منجمد گوساله ۲۸ هزار تومان و مرغ ۸ هزار و ۹۰۰ تومان است و قیمت هر سبد ۱۴۰ هزار تومان تا ۱۶۰ هزار تومان بر اساس وزن ان متغییر است. پیشتر سایت ((به روز رسان)) به آدرس beroozresaan.com نیز فروش اینترنتی گوشت، مرغ و تخم مرغ تنظیم بازاری را آغاز کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها