معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که برای فرار از دست پلیس از ارتفاع ۱۲متری به پایین پرید و راهی بیمارستان شد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۱۴
سارق از ارتفاع ۱۲ متری پرید و راهی بیمارستان شد!

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی دراین باره اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح، پنجم دی ماه امسال، ماموران گشت پلیس آگاهی پایتخت، یک دستگاه خودروی سواری مشکوک را در محدوده خیابان هفتم تیر، مشاهده کردند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی و استعلام مشخصات خودرو از مرکز کنترل پلیس آگاهی پایتخت مشخص شد این خودرو مسروقه است.

وی با اشاره به اینکه ماموران با توجه به مسروقه بودن خودرو به راننده آن دستور توقف دادند، ادامه داد: راننده علیرغم شنیدن دستور پلیس با سرعت از محل دور شد و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از دست پلیس فرار کند، بنابراین ماموران خودروی مسروقه را تعقیب کردند تا در نهایت خودرو در بزرگراه رسالت به دلیل سرعت زیاد و عدم تعادل با گاردریل برخورد کرد و متوقف شد، اما راننده برای فرار از دست ماموران، از خودرو پیاده شد و از پل رسالت به پایین پرید.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران افزود: سارق پس از پریدن از بالای پل که ۱۲ متر ارتفاع داشت، دچار آسیب و شکستگی اعضای بدن از جمله فک، صورت و دست شد که بلافاصله با هماهنگی ماموران گشت انتظامی و حضور پزشک اورژانس تحت مداوای اولیه قرار گرفت و در ادامه نیز به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ میرزکی با بیان اینکه خودروی مسروقه بعد از برخورد با گاردریل آسیب جدی دیده بود گفت: این خودرو در ادامه به پارکینگ منتقل شد و در بازرسی از آن هشت دستگاه باطری مسروقه خودرو و یک دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد. متهم نیز پس از طی دوره درمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت، منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی های اولیه از متهم افزود: متهم در تحقیقات انجام گرفته با اشاره به اینکه تا کنون ۱۲ فقره سابقه کیفری در پرونده دارد، به جرایم خود مبنی بر سرقت ۳۰۰ دستگاه باطری خودرو پس از آزادی یک ماهه اش از زندان اعتراف و اقرار کرد که هر دستگاه باطری را به قیمت ۶۰ هزار تومان به مالخران اموال مسروقه در جنوب تهران به فروش می رسانده است. در ادامه سارق به دستور بازپرس شعبه پنجم ناحیه هفت تهران با قرار چند میلیارد تومانی، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها