رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز جهت شرکت در جلسه شورای اداری وارد شهرستان جاسک شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۸۰
رئیس مجلس شورای اسلامی وارد جاسک شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک بیان داشت: شهرستان جاسک یکی از شهرستان های مهم و استراتژیک در زمینه های اقتصادی است که مقام معظم رهبری و مجموعه نظام توجه ویژه ایی به این شهرستان دارند.

رادمهر افزود: صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار هرمزگان، نمایندگان هرمزگان در مجلس، فرمانداران و برخی از معتمدین شهرستان های میناب، رودان، بشاگرد وسیریک در جاسک برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جاسک بیان کرد: تسریع در روند اجرایی شدن برنامه های توسعه ایی شهرستان در حوزه های شهرک های صنعتی، ترمینال نفتی، پتروشیمی و راه های مناسب در حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ایی و حتی دریایی مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

رادمهر خاطرنشان کرد: مردم شرق بویژه مردم شهرستان جاسک مطالبه گر تسریع در روند آغاز شدن این پروژه های ملی در جاسک و تاثیرات آن در وضعیت معیشتی و رونق اقتصادی منطقه هستند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت و پیگیری های استاندار هرمزگان و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در روند توسعه جاسک، بیان کرد: با توجه با سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در جاسک امیدواریم در روند اجرایی شدن این طرح های ملی و پروژه های بزرگ‌منطقه ای شتاب بیشتری صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها