فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به آمادگی پلیس برای موج بازگشت زائران به کشور، گفت: احتمال یک طرفه شدن مسیر مهران به ایلام و تردد بیش از ۲۰۰ هزار زائر در برخی روزها از مرز مهران در هنگام بازگشت وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۹۰
احتمال یک طرفه شدن مسیر مهران به ایلام

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محسن فتحی زاده در جمع مسئولان این قرارگاه اظهار کرد: مدیریت روند بازگشت زوار مسئله بسیار مهمی است که حتما باید انجام شود.

وی ادامه داد: سال گذشته هنگام بازگشت زوار، تنها در یک روز شاهد تردد ۱۸۵ هزار زائر بودیم که احتمال دارد امسال این تردد در برخی روزها حتی به بالای ۲۰۰ هزار نفر نیز برسد.

سردار فتحی زاده گفت: پلیس با همه توان و تجهیزات خود آماده مدیریت بازگشت زائران است تا همگی آن‌ها به سلامت به شهر و دیار خود بازگردند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در ادامه از احتمال یک طرفه شدن مسیر مهران به ایلام خبر داد و گفت: در صورت قطعی شدن این موضوع اطلاعات دقیق تر توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد.

وی همچنین بر ساماندهی دستفروشان به منظور سهولت در تردد زائران و خودروها تاکید کرد.

سردار فتحی زاده در پایان از راه اندازی راهنمای زائران در مرز مهران و ایستگاه گمشدگان خبر داد و گفت: با این کار زائران در صورت راهنمایی خواستن و یا جدا شدن از همسفران خود راحت تر مشکلشان را حل می‌کنند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها