جانشین فرمانده کل سپاه بر لزوم اجرای طرح جامع برای خدمات‌رسانی به زوار تاکید کرد و گفت: امنیت کامل در مرز مهران برقرار است.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۴۷
برقراری امنیت کامل در مرز مهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار سلامی صبح امروز در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران با بیان اینکه همکاری و همدلی تمام مسئولان برای تسهیل در تردد زوار ستودنی است، اظهار داشت: روند تردد زوار در پایانه مرزی مهران به خوبی برقرار بوده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به طوفان شب گذشته و خسارتی که ناشی از آن به موکب‌های پایانه مرزی وارد شد، افزود: سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌های خدمات‌رسانی سیلو ایجاد کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در بحث مسائل امنیتی همه چیز در مرز مهران تحت کنترل است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: یک طرح جامع برای خدمات رسانی به زوار اربعین در بخش‌های مختلف باید در این منطقه اجرا شود.

وی بیان داشت: مسئولان زمینه خدمات رسانی بیشتر مردم در پایانه مرزی و موکب ها را فراهم کنند و در این زمینه سپاه هم همکاری و کمک خواهد کرد.

سلامی اظهار داشت: باید نقاط قوت و ضعف مرز شناسایی شود و برای سال‌های بعد مسئولان از تجربیات سال‌های گذشته برای خدمات رسانی بهتر و تسهیل در تردد استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها