دو پسر جوان به خاطر طلب یک میلیون تومانی خود، نامزد بدهکارشان را ۵ ساعت گروگان گرفته و از او فیلم سیاه تهیه کردند.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۶۱
تجاوز به یک دختر به‌ خاطر بدهی

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه ایران نوشت: دختر جوان سوار بر موتور نامزدش شد تا به همراه او و یکی از دوستانش به خانه برود. اما در زیر گذر پل شهید رجایی تهران دو مرد از خودروی پژو ۲۰۶ پیاده شدند. مردان ناشناس قمه به دست دو مرد موتور سوار را تهدید کرده و به زور دختر جوان را سوار خودرو کرده و متواری شدند.

پریسا عصر همان روز با پلیس تماس گرفت و از گروگانگیری ۵ ساعته‌اش توسط مردان پژو سوار خبر داد. دختر جوان گفت: ۵ ساعت قبل دو مرد جوان مرا ربودند و به خانه‌ای که پاتوق مواد فروشان بود بردند. آنها مرا در اتاقی حبس کرده و پس از آزار و اذیت و تهیه فیلم‌های سیاه آزادم کردند. من از مردان پژو سوار به خاطر آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت دارم.

با شکایت دختر جوان تحقیقات آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان با راهنمایی‌های دختر ۲۸ ساله راهی خانه شیطانی شدند. با ورود به خانه آنها مرد میانسالی را بازداشت کردند. مرد میانسال در تحقیقات گفت: این خانه متعلق به من است اما نمی‌دانم در اینجا چه اتفاقی رخ داده است. من از چند روز قبل به کمپ ترک اعتیاد رفته بودم. در این مدت خانه دست پسرم- شایان- بود.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به سراغ شایان رفته و او را بازداشت کردند. شایان در تحقیقات اولیه منکر ماجرا شد اما زمانی که با دختر جوان رو به رو شد به آدم ربایی اعتراف کرد. او گفت: من و دوستم اعتیاد به مواد مخدر داریم. با نامزد پریسا هم سر خرید و فروش مواد آشنا شدیم. گاهی اوقات در پاتوقی که دور هم جمع می‌شدیم او مواد می‌آورد و داد و ستد داشتیم. تا اینکه آرش - نامزد پریسا - به من یک میلیون تومان بدهکار شد. چند باری به سراغش رفتم و پولم را خواستم اما هر بار بهانه آورد. برای اینکه پولم را از آرش بگیرم موضوع را با دوستم در میان گذاشتم. به این نتیجه رسیدیم که پریسا را برباییم و با تهدید از آرش پول بگیریم. روز حادثه به کمین او نشستیم و زمانی که آنها در حال عبور بودند راه را سد کردیم. با ربودن دختر جوان او را به مخفیگاهمان بردیم و با آرش تماس گرفتیم. او را تهدید کردم که اگر یک میلیون تومان را برنگرداند فیلم‌هایی را که از نامزدش گرفته‌ام در فضای مجازی منتشر می‌کنم. آرش مدام از ما مهلت می‌خواست وقتی اوضاع را چنین دیدیم پریسا را رها کردیم.

با اظهارات متهم، همدستش نیز بازداشت شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها