قدرت نمایی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی؛

شلیک 150 راکت از نوار غزه به شهرک های صهیونیست نشین

گردان های عزالدین قسام اعلام کردند: مقاومت، چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۳۹
شلیک 150 راکت از نوار غزه به شهرک های صهیونیست نشین

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به تشدید تنش ها در نوار غزه و سرزمین های اشغالی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مقاومت چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

گردان های عزالدین قسام اعلام کرد: موشک های مقاومت، پایگاه های رعیم (مرکز فرماندهی تیپ غزه)، یفتاح، زیکیم، ایریز و شهرک صهیونیست نشین سدیروت را هدف قرار داد.

گردان های ناصر صلاح الدین نیز اعلام کرد شهرک ها و پایگاه های ارتش صهیونیستی را در همه مناطق هم مرز با نوار غزه با ده ها موشک و راکت هدف قرار داده است.

همچنین؛ گردان های القدس- شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- اعلام کرد: با وجود تحمل هزینه های بسیار، مقاومت هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نمی دهد قواعد نبرد را تغییر دهد. ما تعهد می دهیم در چارچوب قاعده حمله در مقابل حمله، به اقدامات متجاوزانه دشمن صهیونیستی پاسخ دهیم.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: از شامگاه چهارشنبه تاکنون 150 موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اسرائیلی (صهیونیست نشین) شلیک شده و سامانه گنبد آهنین تنها 11 موشک و راکت را رهگیری و منهدم کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت یک موشک نیروهای مقاومت به کارخانه ای در منطقه صنعتی شهرک «شاعر هنیگو» خبر دادند.

این رسانه ها همچنین از شلیک چندین راکت و موشک از نوار غزه به شهرک صهیونیست نشین «اشکول» (اسدود) و به صدا درآمدن آژیر خطر در آن خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت شب چهارشنبه را در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه، «شب پناهگاه ها» توصیف کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن دوباره آژیر در مرکز منطقه النقب در مرکز سرزمین های اشغالی و مناطق پیرامون نوار غزه خبر داد.

این رسانه ها اعتراف کردند: شب بسیار سختی بود، حتی در تنش های چند هفته اخیر در نوار غزه نیز شاهد چنین شبی نبودیم.

این حملات موشکی و راکتی مبارزان فلسطینی در واکنش به حملات هوایی جنگنده ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

زخمی شدن سه صهیونیست

رسانه های صهیونیست از زخمی شدن سه شهرک نشین بر اثر اصابت موشک به شهرک «تلمی الیاهو» نزدیک نوار غزه خبر دادند.

به گزارش این رسانه ها، شمار موشک و راکت های شلیک شده از نوار غزه در بیست و چهار ساعت گذشته به صد و پنجاه فروند رسید.

چهار شهید و زخمی در حملات هوایی صهیونیست ها به غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید. همچنین در حمله هوایی صهیونیست ها به منطقه الجعفراوی در استان الوسطی (دیر البلح) در مرکز نوار غزه یک زن باردار فلسطینی و دختر بچه اش به شهادت رسیدند و همسرش زخمی شد.

همچنین؛ جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه تونس متعلق به نیروهای مقاومت را در منطقه الزیتون در جنوب غزه با چهار موشک هدف قرار دادند. جنگنده های این رژیم پایگاه القادسیه متعلق به نیروهای مقاومت را نیز در بیت لاهیا بمباران کردند. جنگنده های صهیونیستی پایگاه الرنتیسی متعلق به نیروهای مقاومت را در شمال غرب نوار غزه بمباران کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها