عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی در گفتگو با جام جم آنلاین؛

روحانی باید در عمل سخنان خود را ثابت کند

عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: رئیس جمهور نمره خوبی در موضع گیری علیه آمریکا داشت.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۱۵
روحانی باید در عمل سخنان خود را ثابت کند

به گزارش جام جم آنلاین ؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد و عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: رئیس جمهور در سخنرانی خود در مقابل دولتی قرار گرفت که هر توطئه ای علیه ایران را انجام می دهد و حتی دو طبقه از خزانه داری آمریکا را برای تحت فشار قرار دادن اقتصاد مردم ایران در نظر گرفته است.

عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: آمریکا پایگاه های زیادی برای گروه‌های ضد انقلاب و منافقین تشکیل داده و با اعزام آنها به کشور، کشته سازی در اعتراضات مردمی را طراحی کرده است. اما با دغل بازی صحبت از مذاکره با ایران می کند.

عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی تاکید کرد: دولت آمریکا ازیک طرف 400 نیرو را استخدام کرده تا چهره به چهره در کل دنیا علیه جمهوری اسلامی مذاکره داشته باشند و از سوی دیگر می گوید خواهان گفتگو با ایران است که شاهد بودیم رئیس جمهور در پاسخ به آنان سخنرانی خوبی بیان و تاکید کرد که ترامپ اصلاً قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی اتحاد داخلی وانسجام نیروها از اهمیت ویژه ای بر خوردار است، گفت: رئیس جمهور باید در عمل ثابت کند که معتقد به همگرایی است و باید به نظرات اصولگراها و مخالفینش توجه کند و از آنها در هیئت وزیران استفاده نماید و وزرای تنبل ، پیر و فرتوت را از دایره هیئت دولت کنار بگذارد و در عمل ثابت کند که حرفایی که با مردم زده شعار نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان در پاسخ به اینکه در خصوص مباحث اقتصادی آیا پاسخ های رئیس جمهور قانع کننده بود گفت: انتظار داشتم در مباحث اقتصادی ایشان دقیق تر صحبت می کردند. چون مردم متوجه مسایل اقتصادی هستند و گزارش ها را واقع بینانه نمی دانند و مردم طاقت پذیرش گزارش و آمارهای اشتباه را ندارند.

نماینده نجف آباد افزود: آمارها شاید از نظر تئوری درست باشد. ولی از نظر عملی و در واقعیت قابل پذیرش نیست، ‌لذا انتظار داریم نگاه رئیس جمهور به توان داخلی باشد تا بتواند مشکلات را حل کند.

عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: ما در شرایطی که هنوز دوران تحریم نشده شاهد آشفتگی بازار بودیم و نقدینگی مربوط به داخل کشور ربطی به خارج کشور نداشت.

وی در مورد سوال نمایندگان از رئیس جمهور افزود: آقای روحانی باید در عمل سخنان خود را ثابت کند که نمونه بارز آن می تواند تغییر وزرای اشرافی، تنبل، پیر و فرتوت و جایگزینی آدم‌هایی قوی و کاربردی باشد که حتی در دولت‌های گذشته هم حضور داشتند.

عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: افرادی که تجربه قبلی در زمینه تحریم ها را دارند و برخی از وزرای دولت های گذشته ایده هایی دارند که به کارایی دولت فعلی کمک می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها