وزیر کشور گفت: در مورد حادثه ایرانشهر آماری که اعلام کردند واقعی نبود و آنچه که به صورت رسمی به ما تا این لحظه گزارش شده و شکایت کرده‌اند، 4 مورد بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۴۲
آمار اعلام شده درباره حادثه ایرانشهر واقعی نیست

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه صد و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران از آخرین اقدامات انجام شده درباره حادثه ایرانشهر گفت و اظهار کرد: در مورد حادثه ایرانشهر باید بگوییم آن تعدادی که اعلام کرده‌اند واقعی نبود و طبق گزارش رسمی که تا این لحظه به ما اعلام شده است و شکایت رسمی کرده‌اند چهار مورد بوده است.

وی ادامه داد: البته در بازجویی از افراد ادعا شده است که موارد دیگری وجود دارد اما هنوز این موارد اثبات نشده است. همچنین قوه قضاییه اکنون مسئول کار است و باید موضوع را به صورت دقیق و سریع پیگیری کند تا با اقدام سریع، بازدارندگی ایجاد کنیم.

وزیر کشور اضافه کرد: در برخی از حوادثی که در جامعه رخ می‌دهد قوه قضاییه با سرعت وارد عمل می‌شود تا بتواند عادلانه و منصفانه برخورد جدی داشته باشد و این اقدام قطعا بازدارندگی خواهد داشت اما به طور مثال در مورد این موضوع 1 تا 6 سال به طول می‌انجامد تا حکم صادر شود و این امر قدرت بازدارندگی خود را از دست می‌دهد و ممکن است برخی از افراد مدعی و طلبکار باشند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امیدواریم دستگاههای امنیتی، قضایی و انتظامی که مسئول پیبگیری این موارد هستند با دقت و سرعت و جدیت ابتدا پیشگیری و بازدارندگی کنند و اگر اتفاقی افتاد با سرعت برخورد کنند که در جامعه امنیت بیشتری ایجاد شود.

وزیر کشور در خصوص تمهیدات لازم برای شادی مردم پس از فوتبال نیز افزود: به تمام استانها اعلام کردیم تا تمام ملاحظات اجتماعی، اخلاقی، امنیتی و خدماتی را در نظر بگیرند و استانداری ها و فرمانداری ها نیز بایستی جلسات لازم را برگزار کرده و ملاحظات لازم را در این خصوص رعایت کنند. هدف ما شادی مردم است و این که فرزندان یک ملت در سطح بین المللی ورزشی را ارائه کردند و این موضوع آرزوی آنها بود، مهم است. ان شاء الله نتایج خوبی در آینده به دست آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها