این روز ها از هر کسی بپرسید که ایران از صادر کردن چه چیزی درآمد زایی می کند، بدون شک همه تان جواب «نفت» را خواهید شنید.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۸۸
قالی دستباف ایرانی، شناسنامه‌ای برای شناخته شدن!

اما خیلی جالب است بدانید که کشور ما یک محصول صادراتی دیگری هم دارد که میلیون ها دلار درامد زایی می کند و کمتر کسی هم از آن خبر دارد. بله درست حدس زدید، منظورم قالی دستباف ایرانی است که در دنیا، بی نظیر است.

در سال 2002 میلادی، ایران مبلغ 517 میلیون دلار فرش های دستباف به کشور های خارجی صادر کرده است! جالب تر از آن این است که این مبلغ در سال 2004 (یعنی فقط در عرض دو سال) به 635 میلیون دلار رسیده است! علاوه بر درآمد حاصل از صادر قالی دستباف به خارج از کشور، تعداد بیش از 6 میلیون نفر در ایران در صنعت فرش سازی مشغول به کار هستند!

ولی همه این ها را خدمت شما عرض کردم تا به این نکته برسم که تمامی افرادی که خارج از کشور، فرش دستباف خریداری می کنند، خودشان خارجی نیستند! حتی بیشتری از آن ها، ایرانی هستند و فقط می خواهند بهترین محصول کشورشان را در خانه هایشان داشته باشند. اینجا ممکن است برای تان سوال باشد که خب آن ها چگونه از خارج از کشور به صورت مستقیم از ایران فرش خریداری می کنند؟ اگر شما هم جواب را نمی دانید، لازم است که سری به وبسایت فرش فروشی آنلاین آریاس بزنید.

این وبسایت فرش فروشی، علاوه بر این که انواع و اقسان فرش های دستی و ماشینی را ارائه می دهد، خدماتی را هم ارائه می دهد که کمتر وبسایتی در ایران آن را انجام می دهد و آن هم، صادرات مستقیم فرش به خارج از ایران است!

حالا شما از کجا می توانید از خارج از ایران با این وبسایت در تماس باشید؟ اولین گزینه ای که در اختیار شماست، شبکه های اجتماعی این وبسایت فرش فروشی در تلگرام و اینستاگرام است که از همه جای دنیا به راحتی در دسترس هستند.

فقط کافی است که وارد ای شبکه های اجتماعی بشوید و نه تنها با ابعاد و قیمت محصولات مورد نظرتان، بلکه حتی با شناسنامه معتبر آن هم آشنا شوید و به عبارتی دیگر، جنسِ مورد اطمینان خریداری کنید.

حالا اگر بر فرض محال، به شبکه های اجتماعی یا اینترنت هم دسترسی نداشته باشید، به راحتی می توانید با بخش سرویس دهی این وبسایت تماس بگیرید که هم شماره داخلی و هم شماره خارجی دارند و تمامی اطلاعاتی که لازم دارید را به دست بیاورید.

علاوه بر این خدمات، یکی دیگر از امکاناتی که این وبسایت در اختیار شما قرار می دهد، امکان مقایسه چند محصول با یکدیگر است. یعنی به راحتی چند فرشی که دوست دارید را بصورت آنلاین روی وبسایت کنار یکدیگر قرار می دهید و از هر نظری که بخواهید، مقایسه اش می کنید.

حالا خبر خوبی که برای مشتریان مشکل پسند و سخت گیر داریم این است که گالری آنلاین فرش فروشی آریاس، سلیقه شما را هم در نظر گرفته است! مثلا اگر در تهران قصد خرید دارید، خیلی راحت می توانید فرش مورد نظرتان را سفارش بدهید و تیم حمل و نقل آریاس آن را تا دم در خانه تان بیاورند و حتی برای شما پهن هم می کنند.

یعنی فرش را در خانه تان پرو می کنید و اگر خوشتان نیامد پس می دهید و حتی یک تومان هم هزینه پرداخت نمی کنید! یکی دیگر از بهترین خدمات آریاس، این است که تا هفت روز پس از خرید شما، کالای تان را ضمانت می کند!



حالا به در نظر گرفتن تمامی این موارد و این امکانات بی نظیر، حتما یک بار هم که شده به توصیه می کنم به این وبسایت نگاهی بیندازید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها