کد خبر: ۱۱۴۷۶۳۳
برترین فیلم و سریال های خارجی با زیر نویس فارسی

دانلود زیرنویس فارسی در حین اینکه کار آسانی است، میتواند به کار سختی هم تبدیل شود. بیشتر ما ترجیح می دهیم تا فیلم ها، سریال ها و انیمشین های محبوب خودمان را با زیرنویس فارسی تماشا کنیم. با این حال و با وجود سایت های مختلف، کاربران هنوز هم دسترسی آسانی به زیرنویس های فارسی ندارند. در این میان، بهترین راه میتواند استفاده از یک سایت دانلود زیرنویس فارسی باشد. اینگونه سایت ها، بصورت اختصاصی در حوضه ی زیرنویس فارسی فعالیت می کنند و این موضوع باعث شده تا از سایت های دیگری که در کنار فعالیت خود، زیرنویس فارسی هم ارائه می دهند، محبوب تر باشند. یکی از سایت هایی که میتوانید به عنوان مرجع دانلود زیرنویس فارسی از آن استفاده کنید، سایت ایران زیرنویس (http://iranzirnevis.com) است. این سایت علاوه بر اینکه توانسته تا تمام کیفیت های لازم را رعایت کند و بصورت مرتب بروز شود، توانسته یک رابطه ی دو طرفه را با کاربران ایجاد کند و کامل ترین زیرنویس های هر فیلم، انیمیشن و سریال را جمع آوری کند به طوریکه به جرات میتوان گفت در سطح کشور بی سابقه بوده است. اما از آنجایی که کم کم به تابستان و به زمان انتشار مهم ترین فیلم های سال 2018 نزدیک می شویم، بهتر است به معرفی یکی از مورد انتظار ترین فیلم های تابستان 2018 بپردازیم.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Ant-Man and the Wasp 2018

بعد از انتشار فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) که رکورد های زیادی را جابجا کرد و سوالات زیادی را را در ذهن تماشاگران و طرفداران به وجود آورد، باید بی صبرانه منتظر اکران و انتشار فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه ای و زنبورک) باشیم. شاید بپرسید چرا؟ بعد از اینکه فیلم "انتقام جویان: جنگ بی نهایت" منتشر شد، تعداد زیادی از طرفداران نظرات خود را در شبکه های اجتماعی اینگونه بیان کردند که بهتر بود عنوان فیلم را "انتقام جویان: سوال های بی نهایت" انتخاب می کردند! اما انتشار خبری از سوی کمپانی مارول باعث شد تا خیال طرفداران راحت شود؛ به این ترتیب، قرار است در فیلم "مرد مورچه و واسپ" به تعدادی از سوال های فیلم انتقام جویان پاسخ داده شود. این خبر باعث شد تا فیلم جدید کمپانی های والت دیزنی و مارول استودیوز یعنی "مرد مورچه ای و زنبورک" بسیار بیشتر از پیش در کانون توجه قرار بگیرد. بعد از اتفاقاتی که در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) رخ داد، مرد مورچه ای اکنون باید با سطح جدیدی از زندگی خود روبرو شود. او علاوه بر اینکه باید وظیفه ی پدری خود را به نحو احسن انجام دهد، باید ماموریت هایی که دکتر هنک پیم به او واگذار می کند را نیز به انجام برساند. اما اتفاق مهمتر که باعث جذابیت چندین برابر فیلم شده، این است که اسکات لانگ یا همان مرد مورچه ای باید ماموریت های خود را با کمک همکار جدیدش یعنی زنبورک به انجام برساند و یاد بگیرد چطور در کنار همکار جدیدش مبارزه کند. فیلم مرد مورچه ای و واسپ در تاریخ 6 جولای 2018 مصادف با 7 تیر 1397 اکران می شود.

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Walking Dead

همین چند هفته پیش بود که سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) یک بار دیگر خبر ساز شد. درواقع بلافاصله بعد از اینکه سایت کلایدر خبری مبنی بر خروج اندرو لینکولن، بازیگر نقش ریک گریمز، از سریال مردگان متحرک منتشر کرد، این خبر در سراسر دنیا پخش شد و توجه همه را به سمت خود جلب کرد. ریک گریمز یکی از نقش های اصلی و اساسی این سریال می باشد و جدا شدن او از سریال، به نوعی به معنی جدا شدن خط داستانی سریال از منبع اقتباسی خود یعنی مجموعه داستان مصور مردگان متحرک می باشد. چند روز پس از انتشار این خبر، طرفداران بصورت جدی واکنش نشان دادند و تهدید کردند که اگر این شخصیت از سریال حذف شود، دیگر سریال مرداگن متحرک را تماشا نمی کنند. با این وجود باید منتظر انتشار خبر های جدید و یا پخش فصل نهم سریال باشیم. این سریال با تمام فراز و نشیب هایی که داشته است، برای فصل نهم خود تمدید شده و قرار است در تاریخ 22 اکتبر 2018 مصادف با 30 مهر 1397 پخش فصل نهم خود را شروع کند.

حال نوبت شماست! شما بگویید از چه سایت هایی برای دانلود زیرنویس فارسی استفاده می کنید و بیشتر از همه، منتظر انتشار چه فیلم ها، انیمیشن ها و سریال هایی هستید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها