جسد زن میانسال که با ۹ ضربه چاقو به قتل رساند، در طبقه چهارم ساختمان مسکونی در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان میثم کشف شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۱۰
قتل یک زن با ضربات چاقو در بزرگراه شهید محلاتی تهران

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ساعت 22:34 پنجشنبه (28 دی‌ ماه) ماموران کلانتری 132 نبرد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن میانسالی با ضربات متعدد چاقو در یک منزل مسکونی در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان میثم به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص اداره آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه مسکونی بود، حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که زن پنجاه و دو ساله‌ای با ضربات متعدد چاقو (9 ضربه) در اتاق پذیرایی خانه به قتل رسیده است.

پسر مقتول که پلیس را در جریان قتل مادرش قرار داده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: پدرم پنجاه و شش سال سن دارد و با مادرم اختلاف داشت، او بیکار بود و قرص آرام‌بخش مصرف می‌کرد، زمان حادثه من در خانه نبودم که پدرم با من تماس گرفت و گفت، مادرم بیمار است و از من خواست که سریعاً به خانه بازگردم و گفت دیگر با او تماس نگیرم که من به سرعت به خانه رفتم و با ورود به خانه با جسد غرق در خون مادرم مواجه شدم.

سرانجام با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت قاتل فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها