سه مرد معتاد که با سلاح قلابی خود را پلیس معرفی و از قاچاقچیان ماده مخدر «گل»، اخاذی و سرقت می‌کردند، در جریان آخرین اخاذی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۶۰
دام معتادان برای قاچاقچیان گل

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته ماموران کلانتری 164 قائم حوالی بلوار ارتش، مردی جوان را مشاهده کردند که بی‌سیم و کلتی به دست داشت. با ظنین شدن به این مرد، سمتش رفتند که او فرار کرد و بی‌سیم و کلتش را به پشت‌بام خانه‌ای انداخت. ماموران در جریان تعقیب‌و‌گریز، وی را بازداشت کردند. در بازرسی از او مقداری ماده مخدر «گل» کشف شد. در ادامه سلاح و بی‌سیم او نیز پیدا شد.

متهم با انتقال به کلانتری بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: معتادم و «گل» مصرف می‌کنم. دو روز دیگر قرار است ازدواج کنم اما هزینه تالار عروسی را نداشتم. سلاح و بی‌سیم تهیه کردم و با همدستی دو نفر از دوستانم از قاچاقچیان ماده مخدر «گل» سرقت می‌کردیم. برای اجرای نقشه‌مان عنوان پلیس را جعل کردیم. امروز می‌خواستم سراغ یک قاچاقچی برویم که من بازداشت شدم.

با اعتراف وی، دو همدستش تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند. آنها نیز به همدستی با تازه داماد اعتراف کردند.

سعید 28 ساله است و قرار بود رخت دامادی به تن کند، اما حالا با جعل عنوان پلیس و سرقت روانه زندان می‌شود. گفت‌وگوی جام جم با این متهم را می‌خوانید.

چه کاره بودی؟

مغازه گلفروشی داشتم. ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان درآمدم بود. 500 هزار تومان به عنوان کرایه به صاحب مغازه می‌دادم و بقیه خرج زندگی‌ام می‌شد. کسب و کارم خوب نبود و از دو ماه پیش مغازه را تحویل دادم. به هر دری زدم کاری پیدا نکردم. از طرفی عروسی‌ام نزدیک بود و نمی‌دانستم با این بی‌پولی چه کنم.

معتادی؟

بله. دو سال است که گل مصرف می‌کنم اما همسرم از اعتیادم خبری ندارد.

چرا سراغ جعل عنوان پلیس رفتی؟

برای تامین هزینه‌های عروسی پولی نداشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم با جعل عنوان پلیس از قاچاقچیان گل سرقت کرده و با فروش آن هزینه‌هایم را تامین کنم. ماجرا را به دو نفر از دوستانم گفتم و آنها با من همراه شدند.

تجهیزات پلیسی را ازکجا آوردی؟

کلت قلابی را از اسباب‌بازی‌فروشی خریدم و بی‌سیم متعلق به هیات محله‌مان بود که آن را امانت گرفته و دیگر پس ندادم.

نحوه سرقت‌هایتان چطور بود؟

با قاچاقچیان شمال تهران تماس می‌گرفتم و سفارش ماده مخدر گل می‌دادیم. زمانی که آنها به محل قرار می‌آمدند، با نشان دادن سلاح و بی‌سیم طوری وانمود می‌کردیم که پلیس هستیم. بعد هم موادمخدر آنها را و پول‌هایشان را می‌گرفتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها