زنی که مدعی است با پیشنهاد ازدواج، در دام سیاه همکارش افتاده است، پس از خودکشی ناموفق به دادگاه رفت و شکایت کرد. متهم با قرار وثیقه 700 میلیون تومانی آزاد شده، اما تحقیقات کارآگاهان برای افشای زوایای پنهان ماجرا ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۰۳
ادعای آزار و اذیت با پیشنهاد ازدواج

به گزارش جام‌جم، شهریور امسال خودکشی ناموفق زنی 26 ساله به اورژانس اطلاع داده شد. سهیلا که به مچ دست خود آسیب زده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

او پس از بهبود به دادگاه کیفری استان تهران رفت و گفت: «من کارمند یک شرکت اداری هستم. سه سال پیش یکی از همکارانم به نام سهراب به من پیشنهاد ازدواج داد و مرا به ناهار دعوت کرد. او گفت نیتش خیر است و بزودی به خواستگاری‌ام می‌آید. با همین بهانه‌ها مرا به خانه‌اش کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن از نظر روحی به هم ریختم، اما سهراب ادعای ازدواج را تکرار و چند بار دیگر نیت شومش را عملی کرد. وقتی دیدم دروغ می‌گوید با او درگیری لفظی پیدا کردم، اما او گفت آبرویم را پیش همکارانم می‌برد. آخرین بار به دفتر کارش رفتم، اما او مرا بیرون انداخت. همان روز از شدت افسردگی خودکشی کردم، اما ناموفق بود.»

با ثبت این شکایت، سهراب 47 ساله به دادگاه احضار شد، اما خود را بی‌گناه معرفی کرد. قضات نیز با این دلیل که مدارک کافی مبنی بر تجاوز وجود ندارد، پرونده را مختومه اعلام کردند. سهیلا به این حکم اعتراض کرد و دیوان عالی کشور نیز آن را شکست تا پرونده در چرخه رسیدگی مجدد قرار گیرد. این بار شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران مسئول بررسی پرونده شد. سهیلا در این شعبه نیز بار دیگر اظهارات خود را تکرار کرد، اما سهراب با رد آنها گفت: «سه سال پیش به سهیلا پیشنهاد ازدواج دادم. او قبول کرد، اما بعدا شرایط سختی گذاشت و گفت مهریه هزار سکه‌ای، یک خانه و حق طلاق می‌خواهد. این شرایط مرا از ازدواج با او منصرف کرد. او هم گفت به دادگاه می‌رود و می‌گوید از طرف من مورد تجاوز قرار گرفته است. من هیچ ارتباطی با او نداشته‌ام.»

در پایان جلسه تحقیق، قضات برای متهم قرار وثیقه 700 میلیون تومانی صادر کردند که او با تهیه آن، آزاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها