قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

کشف 580 تن مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری در کشور / رشد 12 درصدی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور طی پنج سال گذشته به میزان ۸ تن و ۸۷۸ کیلو انواع مواد مخدر طی یک عملیات مسلحانه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۹۴
کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار عزیزاله ملکی گفت: در ادامه سلسله عملیات‌های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران با بهره گیری از شیوه‌های خاص پلیسی از بارانداز و تردد محموله سنگین مواد مخدر در منطقه جانوری شهرستان جاسک مطلع و با اشرافیت اطلاعاتی و در یک دوره ۴۵ روزه، محل دقیق تردد قاچاقچیان مواد مخدر، بار انداز و محل دپوی مواد را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:به لحاظ کوهستانی بودن مسیر و اشراف دیدبانی قاچاقچیان بر منطقه، پس از یک درگیری مسلحانه بین ماموران انتظامی و اشرار قاچاقچی در نزدیکی دپوی مواد مخدر، قاچاقچیان بعد از درماندگی در درگیری، با استفاده از تاریکی هوا عرصه را برخود تنگ دیده و از محل متواری شدند.

سردار ملکی اظهار داشت:طی این عملیات ماموران موفق به کشف و ضبط ۸ تن و ۸۷۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل ۸ تن و ۷۷۸ کیلو تریاک، ۱۰۰ کیلو گرم هروئین، تعداد ۵ قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و ۳ دستگاه بی سیم دستی از قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی متهمان ادامه دارد، خاطر نشان کرد:منطقه جانوری منتها الیه شرقی استان هرمزگان و در منطقه‌ای مثلثی بین استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان واقع شده و به نوعی محل بارانداز مواد مخدر است. این فرماندهی با احداث پاسگاه جدید، به صورت جدی برخورد با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها