یکی از زنان ایزدی اسیر داعش، بخشی از رفتارهای غیرانسانی تروریست‌های این گروه با خود را در قالب یک کتاب منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۰۲
خاطرات تکان ‌دهنده زن ایزدی اسیر داعش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، یکی از بردگان جنسی داعش خاطرات تلخ روزهای اسارت خود در بخش شمالی عراق -که تحت تصرف گروه تروریستی داعش بود- را در یک کتاب منتشر کرد.

نادیا مراد 24 ساله درباره نحوه گرفتار شدن خود در گروه تروریستی داعش و نحوه فرار از این گروه و همچنین درباره اینکه چگونه به عنوان برده جنسی میان تروریست‌های مختلف خرید و فروش می‌شد، در کتاب جدیدش مطالبی را منتشر کرده است.

نادیا مراد که یک زن ایزدی است در یکی از روستاهای عراق زندگی می کرد؛ اما در سال 2014 زمانی که 21 سال داشت به همراه حدود 7000 زن ایزدی دیگر به اسارت تروریست‌های داعش درآمد. به گفته وی، عناصر داعش زنان پیر و مردان را از جمله 5 نفر از برادران وی و مادرش را اعدام کردند. این تروریستها از زنان جوان تر به عنوان برده جنسی استفاده می کردند.

نادیا مراد به عنوان برده جنسی گروه تروریستی داعش خرید و فروش می شد و حتی تصویری از وی در میان تروریستها پخش شده بود که در صورتی که وی اقدام به فرار کند، عناصر داعش بتوانند وی را شناسایی کنند. نادیا مراد در کتاب خود نوشته است که وی در ابتدا به عنوان برده جنسی به یکی از تروریستهای ارشد داعش فروخته شد. این عنصر داعشی در عین حال 3 زن دیگر را به بردگی خود گرفته بود.

نادیا مراد اعلام کرد که این عنصر داعشی بارها او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. وی که از این زندگی طاقت فرسا به ستوه آمده بود تصمیم گرفت فرار کند. اما در زمان فرار او را شناسایی کردند. پس از آن 6 مرد او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند و روز بعد هم گروه دیگری از مردان به او تعرض کردند. نادیا گفت: ما فقط اجازه داشتیم به همراه «صاحبانمان» در خیابان قدم بزنیم.

این زن ایزدی اعلام کرد: یک بار که در خیابان از اقدامات وحشتناک یکی از عناصر داعش فریاد زدم، یکی از سرکردگان داعش گفت: فکر می کنی تو برای چه اینجا هستی؟ تو برده جنسی هستی و به گروه داعش تعلق داری. پس بهتر است به آن عادت کنی.

نادیا با توصیف این اتفاق وحشتناک، گفت: وی سپس یک سیلی بر صورت من زد و گفت دیگر چنین صدایی از خودت در نیاور. اما نادیا که دیگر به ستوه آمده بود، بار دیگر اقدام به فرار کرد و این بار موفق شد. او هم اکنون در آلمان زندگی می کند و یک کمپین برای کمک به جامعه زنان ایزدی تشکیل داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها