پیاده روی اربعین بزرگ و کوچک، پیر و جوان و چهره ی معروف و آدم عادی نمی شناسد. اربعین دل می خواهد و پای رفتن. با گشتی کوتاه در صفحات مجازی افراد شاخص و مطرح کشور پست های اینستاگرامی آن هایی که دل به این راه دادند را جمع کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۷۹
چهره هایی که در راهپیمایی اربعین حضور یافته اند + تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات) نوشت:

برای برقراری سرویس وای فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متاسفانه هیئت اتصالات عراق علیرغم تعهدات وزارت ارتباطات عراق در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد و با وجود پیگیریهای وزیر محترم کشور و بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تجهیزات وای فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف گردید. این موضوع در روزهای گذشته اطلاع رسانی شد.
برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای فای مسیر نجف به کربلا اطلاع رسانی کردند که به نظر میرسد اطلاعی از اطلاع رسانی های صورت گرفته در کنفرانس خبری درنمایشگاه مطبوعات، بخشهای مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.
وزارت ارتباطات و اپراتورهای ایرانی حداکثر تلاش خود در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله علیه السلام را از ماههای قبل در دستور کار داشته اند و تسهیلات گوناگونی را فراهم دیده‌اند. همزمان اعتقاد داریم رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان بر ما لازم است.
برای زوار این گردهمائی بزرگ آرزوی زیارتی مقبول و سفری پربرکت در کمال صحت و سلامتی دارم


کوروش سلیمانی(بازیگر):

امروز مسیرِ راهپیماییِ نجف به سمت کربلا ... تجربه ای پرشور و بی نظیر از حضور مردمی که عاشقانه به امام شان عشق می ورزند ... قطره ای بودم در اقیانوس ... در رکاب دوستان هنرمند، همسفر و عزیزم؛ حسام الدین سراج، حبیب احمدزاده، بهرام عظیمی، عمار تفتی، فؤاداحمدی ... _________________________________
در اینجا دعاگوی همه ی شما دوستان عزیز هستم و از خدا برای همه عاقبت بخیری طلب می کنم ... یا علی

در این عکس هنرمندانی همچون سید حسام الدین سراج (خواننده)،حبیب احمدزاده (نویسنده)، کوروش سلیمانی(بازیگر)، عمار تفتی(بازیگر) و بهرام عظیمی (انیمیشن ساز) در پیاده روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا را مشاهده می کنید.



عمار تفتی(بازیگر):


بهار ارجمند و سوگل طهماسبی(بازیگر):

پیش به سوی حرم یار ....


محمد سلوکی(مجری):

اوج لذت....


امید زندگانی ( بازیگر):


پویا امینی (بازیگر):

حرم مطهر امیرالمومنین حضرت علی ع
نایب الزیاره تون بودم عزیزان


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها