تلاش بی وقفه و ارایه خدمات فنی در سطح برترین استاندارد های جهانی در کنار طی کردن دوره های فنی و بازاریابی ارایه شده توسط شرکت اف سکیور به ثمر نشست.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۳۹
نخستین نماینده طلایی اف سکیور در ایران

تلاش بی‌وقفه و ارایه خدمات فنی در سطح برترین استانداردهای جهانی در کنار طی کردن دوره‌های فنی و بازاریابی ارایه شده توسط شرکت اف سکیور به ثمر نشست و نام شرکت سما سامانه تجهیز به عنوان اولین شریک طلایی اف سکیور در ایران در وبسایت رسمی شرکت اف سکیور ثبت شد. رضایت مشتریان از خدمات ارایه شده، کیفیت بالای آنتی ویروس اف سکیور و امنیت کاملی که کاربران در پناه این انتی ویروس پرقدرت تجربه می کنند از دلایل اصلی استقبال مشتریان و کارشناسان فنی به آنتی ویروس اف سکیور میباشد.

اف سکیور برنده جایزه بالاترین حفاظت در سال ۲۰۱۶، محصولی معتبر و قدرتمند ساخت کشور فنلاند می‌باشد. این محصول در پنج سال اخیر همواره به عنوان قدرتمند ترین آنتی ویروس رده سازمانی جهان در تست های AV_Testمعرفی شده است. آزمایشگاه AV_Testمورد تایید کلیه تولیدکنندگان محصولات آنتی ویروس می‌باشد. اف سکیور از جمله پر سابقه ترین آنتی ویروس‌ها است که از سال ۱۹۸۸ مشغول به فعالیت در حوزه امنیت شبکه است. با ورود رسمی آنتی ویروس اف سکیور به بازار ایران تحولی جدید در این عرصه به وقوع پیوست و کاربران بسیاری از آنتی ویرس های دیگر به این آنتی ویروس قدرتمند اروپایی مهاجرت کردند. سهولت کاربری، ویژگی‌های متوع، ماژول‌های قدرتمند و عملکرد موثر این آنتی ویروس در برابر حملات باج افزاری در کنار خدمات پشتیبانی و آموزش به کاربران از ویژگی‌های مهم این انتی ویروس محسوب می گردد که آنرا به انتخاب اول کارشناسان امنیت سایبری تبدیل کرده است.

گروه شرکت های سما با تکیه بر 18 سال سابقه خود در زمینه تامین و تولید راهکارهای نرم افزاری ، سخت افزاری و امنیت سایبری با ارایه محصولات متنوعی چون انتی ویروس اف سکیور، راهکار اسکنر اسیب پذیری ACUNETIX ، گواهی امنیتی SSL ، فایروال های استرم شیلد و وف از شرکت PENTA SECURITY یک سبد کامل از محصولات امنیتی به مشتریان خود ارایه می نماید.

وبسایت شرکت : SamaSecurity.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها