• 6 1
  • 8

مازراتی‌ گران‌قیمت در کیش+عکس

چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 10:48
مازراتی لوانته که نخستین شاسی بلند این شرکت ایتالیایی بشمار می‌آید مجهز به پیشرانه 3 لیتری توئین‌توربو 6 سیلندر است که در مدل پایه 345 و در نسخه اس 424 اسب بخار نیرو تولید و با استفاده از جعبه دنده 8 سرعته خودکار به سامانه چهارچرخ متحرک Q4 منتقل می نماید.

به گزارش جام جم آنلاین از گذرموقت، اولین مازراتی لوانته در ایران، بدلیل قوانین حاکم بر نظام واردات خودرو در کشور، توانسته پلاک خود را از منطقه آزاد کیش اخذ کند.

قیمت این خودروی لوکس درصورتیکه بتواند پلاک ایران را اخذ نماید معادل 2 میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

در حال حاضر یک دستگاه مازراتی لوانته دیگر نیز با پلاک سیاسی در شهر تهران، در حال تردد است.

به اشتراک گذاری
کد خبر : 2794064209731996293
لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی:

نظرات شما ( 8 نظر )

خیلی باحاله. ورود ماشین 6 سیلندر یا با حجم موتور بالای 2500 سی سی رو ممنوع كردن. اونم تحت عنوان ماشین لوكس. من یه شاسی بلند ( كیا موهاوی مدل) داشتم با جحم موتور 3800 سی سی توی شهر نهایتا 11 تا مصرف میكرد. یعنی از بسیاری از ماشینای ساخت داخل بهینه تر. ولی وارداتش ممنوع شد. حالا به استناد مطالب اخیر همین سایت ( جام جم ) لیستی از خودروهای مجاز ایتالیایی و آلمانی مثل پورشه و بنز و بی ام دبلیو كه قیمت های آنها بالای 300 میلیون تومان هستند جز خودروهای لوكس به حساب نمیان. صرفا چونكه حجم موتور اونا زیر 2500 سی سی هست. مسئولین محترم لطفا تكلیف خودشون رو با درك و فهم و شعور مردم روشن كنن. ما رو چی فرض میكنید ؟ آیا واقعا مبنای تصمیم گیری ها با شعارهای جاری بر مناره ها و تریبون ها همخوانی داره ؟ چرا یه نفر نمیگه بی ام دبلیو آی ایت (BMW i8) با قیمت بالای یك میلیارد و سیصد میلیون تومان تحت چه منطق و استدلالی جز خودروهای لوكس دسته بندی نمیشه ؟ چجوریه كه تمام نمایشگاه های خودروی شمال شهر تهران و بعضی از كلانشهر ها توی سال 1395 برای فروش این برند و مدل خاص با هم رقابت میكردند. برداشت من از این موضوع اینه كه افرادی هستند كه با محدود نگه داشتن مردم عادی و كم درآمد به سود و منفعتی میرسند. همین افراد به نحو دیگه ای از قشر ثروتمند كشور كسب درآمد میكنند و از تجملگرایی آنها نهایت بهره رو میبرند.
درود واقعا این موضوع واسه خیلیا سوال شده
آقا .... یك كم دیگه مقاومت كنید .. حله . قراره تعدادشون رو زیاد كنن .. در ضمن یه بنده خدا توضیح بده . فرق مازاراتی ..و پراید . وقتی 3 ساعت توی ترا فیك گیرن چیه .. 76145
از جام جم گله دارم قرار نبود عكس ماشین منو تو سایت بزنه و همه ببینند..حداقل ازم اجازه میگرفتید... فوق لیسانس دانشگاه سراسری هستم با 12 سال سابقه و حقوق ماهی یك میلیون سیصد هزار تومان...
من كه فقیر و گرفتارم حداقل یه عده دیگه از زندگی لذت ببرن / خوش بحالشون
درعكس شاسی بلند دیده نشد بقول ما تركها اكبر می نویسیم و اهبرمیخوانیم
ماشین اسپرت شاسی بندش میشه این . عین لنكروز كه ارتفاع نداره . شما سخت نگیر داداش
ظاهرا هدف اقتصاد مقاومتی قشر ما بدبخت بیچاره هاست !!!!